کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت فضای مجازی با رمزگذاری !

در دنیای امروزه که اطلاعات افراد روز به روز با ارزش تر می گردد استفاده از ابزارهایی که برای شما بتواند امنیت را به ازمغان آود یک امری بسیار کاربردی و مفید است.

 فضای مجازی

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ سرویس هایی نظیر google drive  و یا  dropbox وجود دارند که توسط اون می توانید اطلاعات خود را به صورت کاملا امن بر روی فضای ابری نگه داری کنید ودر صورت لزوم به آن ها دست یابید.

شاید اگر شما برای ذخیره سازی اطلاعات خود از هارد های اکسترنال و یا حتی cd و dvd  کمک بگیرید خیلی مفید نباشد و در هر جایی به آن ها دسترسی ندارید ولی خوب با استفاده از ابزارهای ابری هم میزان نفوذ به اطلاعات خود را کاهش می دهید و هم اینکه می توانید در هر کجا که هستید با اتصال به اینترنت به اطلاعات خود دست یابید.

اما این دو سرویس اطلاعات شما را به صورت کاملا رمزگذاری شده روی فضاهای خود نگهداری می کنند و البته که خود مدیریت کلید های خود را بر عهده دارند.اما  فرآیند های رمزگذاری و رمزگشایی برای کاربران بسیار ملموس و قابل درک است اما می توانند داده های شما را به همین شیوه رمز گذاری شده در اختیار دیگران قرار دهید باید قبل از اینکه آن ها را آپلود کنید خود رمز گذاری را روی آن ها اعمال کنید.

برای این کار به سایت www.boxcryptor.com مراجعه کرده و سپس برای رمز گذاری روی فایل های خود اقدام کنید.کافیست این ابزار را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کنید تا آن ها به صورت رمزگذاری شده در اختیار سرویس های ابری قرار گیرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23095 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/20 تعداد مشاهده: 1584
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر