کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جولان گوشی‌های تقلبی چینی در بازار ایران

بررسی بازار گوشی‌های تلفن همراه در ایران حاکی از افزایش 45 درصدی تقاضا برای گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته است اما در این میان وجود گوشی‌های تقلبی در بازار موبایل ایران بسیاری از خریداران را با مشکل همراه کرده که موجب شکایت آنها شده است.

فعالان بازار تلفن همراه از افزایش 45 درصدی تقاضا برای گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند و معتقدند که استقبال کاربران ایرانی از گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، سیستم عامل ویندوز و قابلیت ارائه سرویس‌هایی همچون اینترنت و فایل‌های آفیس روز به روز بیشتر می‌شود.

نگاهی به بازار گوشی موبایل در ایران نشان می‌دهد که مشتریان گوشی‌های هوشمند اغلب جوانان و اقشار تحصیلکرده جامعه هستند که با خرید این نوع گوشی‌ها، خواهان استفاده از فناوری‌های نوین هستند. اما با وجودی که این گوشی‌های هوشمند نسبت به سایر گوشی‌ها به مراتب از قیمت بالاتری برخوردارند برخی از خریداران ترجیح می‌دهند نمونه مشابه چینی این مدل گوشی‌ها را که با قیمت پایین‌تری در بازار یافت می‌شود خریداری کنند.

در همین حال مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه بیشترین دلیل مراجعه مردم به این اتحادیه را مربوط به شکایت کاربران از گوشی‌های آیفون چینی عنوان کرد و به مهر گفت: صفحه نمایش این گوشی‌های هوشمند بعد از استفاده کوتاه مدت کاربران از آن با مشکل مواجه می‌شود که بسیاری از مردم در این باره شکایت دارند.

علی شربیانی با اشاره به اینکه بیشترین آمار شکایت مربوط به خریداران گوشی‌های هوشمند تقلبی آیفون چینی است افزود: این نوع گوشی‌ها که تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه نمونه‌های اصلی است از لحاظ امکانات و کیفیت در حد پایین‌تر از نسخه‌های اصلی قرار دارد و خریداران به دلیل قیمت پایین و شکل ظاهری مبادرت به خرید آن می‌کنند که در نهایت با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند.

وی در عین حال از کاهش چشمگیر میزان شکایت کاربران تلفن همراه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و به مهر گفت: با گذشت زمان و تبلیغات نمایندگان رسمی میزان اطلاعات مردم در مقایسه با گارانتی‌های رسمی و متفرقه به طور چشمگیری در بازار تلفن همراه افزایش یافته که این امر موجب کاهش شکایت مردم شده است.

مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه به تمامی مشتریان گوشی‌های هوشمند توصیه کرد که گوشی‌های مورد نظر را تنها از برندهای معتبر اصلی و با گارانتی تهیه و خریداری کنند تا در مواقع معیوب شدن این گوشی‌ها از خدمات پس از فروش برخوردار شوند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2323 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/02/30 تعداد مشاهده: 1430
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر