کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییک IntelliScreenX برای آی‌اواس ۸ عرضه شد

intelliscreenxforios81banner

کمتر کسی است که سوال بهترین توییک‌های سیدیا کدامند برایش پیش بیاید، ولی در بین جواب‌ها به گزینه‌ی IntelliScreenX نرسد. هر چند به شخصه از این توییک استفاده نمی‌کنم و معتقدم که این عنوان کاربران خاص خود را دارد، اما این موضوع چیزی نیست که قدرت و کارایی این توییک را زیر سوال ببرد. اگر در نسخه‌ی جیلبریک‌شده‌ی پیشین آی‌اواس از IntelliScreenX استفاده می‌کردید و حال با آپدیت به آی‌اواس ۸ جای خالی آن را احساس می‌کنید، به لطف آپدیت به موقعی که از سوی سازنده‌ی این توییک برای آی‌اواس ۸ عرضه شده است می‌توانید کمبود ایجادشده را رفع کنید.

 

IntelliScreenX به کاربر این امکان را می‌دهد که به ویجت‌ها، اطلاعات، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای مختلفی از نقاط مختلف سیستم عامل به شکلی دم‌دستی و سریع دسترسی داشته باشد. ابزارهای مختلف IntelliScreenX نظیر فیدخوان، نمایش‌دهنده‌ی تایم‌لاین توییتر و نیوز فید فیسبوک، ایمیل‌خوان، ابزار اختصاصی پیش‌پینی هوا، گزینه‌ی ارسال سریع پیام متنی و حتی یک پنل برای اجرای سریع اپلیکیشن‌ها هم در نوتیفیکشن سنتر و هم در لاک اسکرین قرار می‌گیرند تا هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید در کمترین فرصت در اختیارتان باشند.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در تصویر ابتدای پست می‌توانید چندین نما از رابط کاربری IntelliScreenX ۸ را مشاهده کنید. در این اسکرین‌شات‌ها به طور واضحی می‌توان نمای لاک‌اسکرین،‌ نوتیفیکشن سنتر، فیدخوان و نمایش‌دهنده‌ی تایم‌لاین توییتر را مشاهده کرد.

 

یکی از توییک‌های کاربردی که به همراه IntelliScreenX ۸ بر روی دستگاهتان نصب می‌شود ابزار نوشتن پیام متنی سریع به نام Messages+ است. این توییک دکمه‌ای به خصوص را هم به لاک اسکرین و هم به نوتیفیکشن سنتر اضافه می‌کند که نتیجه‌ی تپ‌کردن بر روی آن باز شدن پنجره‌ای برای نوشتن پیام از هر کجای سیستم عامل است. قابلیت جالب دیگر این نسخه Slide نام دارد. مطابق نمای سمت راست تصویر زیر Slide لیست آخرین اپلیکیشن‌هایی که از آن‌ها استفاده کرده‌اید را حفظ می‌کند تا به کمک آن امکان جابجایی سریع مابین اپلیکیشن‌ها را داشته باشید:

 

intelliscreenxforios8more

 

برای فراخوانی Slide باید از سمت چپ قسمت فوقانی صفحه نمایش به سمت پایین سوایپ کنید. پس از فراخوانی Slide می‌توانید از سمت چپ صفحه نمایش به داخل سوایپ کنید تا آخرین اپلیکیشنی که از آن استفاده کرده بودید باز شود؛ و یا بر روی نام یکی از اپلیکیشن‌ها تپ کنید تا به داخل آن هدایت شوید. در هر کجا خارج از محدوده‌ی Slide که تپ کنید نوار پنهان می‌شود.

 

IntelliScreenX ۸ تا حد بسیار زیادی قابل شخصی‌سازی است. با مشاهده‌ی تصویر زیر اختیاراتی که برای تنظیم طرز عمل توییک پیش رو دارید قابل استنباط است. از قسمت تنظیمات توییک که به اپلیکیشن Settings اضافه می‌شود می‌توانید تک تک قابلیت‌هایی که با نصب IntelliScreenX ۸ به دست می‌آورید را کنترل کرده و تنها آن‌هایی را که برایتان کارایی دارند حفظ کنید.

 

intelliscreenxforios8prefs

 

با توصیفات فوق شاید اغراق ندانید که بگوییم IntelliScreenX ۸ یکی از قدرتمندترین عنوان‌های موجود در سیدیاست و می‌تواند یکی از متعدد عللی باشد که کاربران را برای جیلبریک‌کردن دستگاهشان ترغیب می‌کنند. البته برای تعداد زیادی از کاربران ایرانی توضیحات تنها تا بدین جای کار جالب است و اگر حرف از قیمت توییک به میان بیاید شاید چندان طرفداری برای IntelliScreenX باقی نماند. اگر بر روی نسخه‌های پیشین آی‌اواس لایسنس نسخه‌ی سابق IntelliScreenX را خریداری کرده بودید دیگر نیاز به دست به جیب‌شدن نیست و با مراجعه به سیدیا می‌توانید نسخه‌ی جدید را نیز نصب کنید. اما اگر نخستین باری است که می‌خواهید به سراغ IntelliScreenX بروید، باید بودجه‌ای ۹.۹۹ دلاری برای دانلود و نصب آن اختصاص دهید. قیمتی که خیلی از ما ایرانی‌ها حاضر نیستیم برای یک توییک بپردازیم.

 

البته به یاد داشته باشید که این نسخه فعلاً آزمایشی است و هدف از عرضه‌ی آن معطل‌نماندن کسانی است که به استفاده از IntelliScreenX عادت کرده‌اند. در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ی پایدارتر توییک نیز از راه خواهد رسید و کاربران خواهند توانست IntelliScreenX ۸ را با کمترین مشکلات تجربه کنند. پایداری نسخه‌ی آزمایشی فعلی نیز راضی‌کننده است و سازگاری کامل آن با آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌تواند تجربه‌ی جدیدی از IntelliScreenX را برای دارندگان این دو آیفون تازه‌وارد به همراه داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23663 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/26 تعداد مشاهده: 1500
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر