کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایکس‌باکس وان فروش بیشتری نسبت به PS4 داشته است

حدود یک‌سال از عرضه ۲ کنسول بازی شرکت‌های بزرگ سونی و مایکروسافت می‌گذرد و در این مدت پلی‌استیشن ۴ توانسته فروش بیشتری داشته باشد.


white-xbox-one

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پلی‌استیشن ۴ با فروش ۱۰ میلیون دستگاه تاکنون توانسته به میزان کافی از رقیب خود ایکس‌باکس‌وان پیشی بگیرد و این امر در حالی است که کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی کرده‌ بودند مایکروسافت می‌تواند آمار فروش کنسول جدید خود را در فصل تعطیلات بهبود بخشد. جالب اینجاست که با آمار بدست آمده  پس از گذشت جمعه سیاه به راحتی می‌توان ادعای کارشناسان اقتصادی مبنی بر بهتر شدن وضع فروش ایکس‌باکس‌وان در فصل تعطیلات را باور کرد.

xbox-one-playstation-4-black-friday-640x412

در همین زمینه شرکت بازاریابی InfoScout اطلاعات خرده‌فروشی‌های بزرگی نظیر والمارت و تارگت را بررسی کرد و جالب اینجاست که این اطلاعات از فروش بیشتر ایکس‌باکس‌وان در جمعه سیاه نسبت به پلی‌استیشن  ۴ حکایت دارد.

البته کاملا مشخص است که فروش زیاد ایکس‌باکس‌وان تصادفی نیست و مایکروسافت برنا‌مه‌های زیای برای بهبود وضعیت این محصول جدید خود در سر داشته است. یکی از این برنامه‌ها را می‌توان لحاظ نمودن تخفیف قابل توجه و قرار دادن چند عنوان به خصوص برای تحریک انگیزه خرید خریداران دانست. جالب اینجاست که سونی نیز عناوین به خصوصی را در قالب تخفیف برای افزایش فروش پلی‌استیشن ۴ در جمعه سیاه قائل شده بود اما در قیمت خود کنسول تخفیف زیادی لحاظ نکرده بود.

آمار منتشر شده توسط InfoScout در خصوص میزان فروش کنسول‌ها در جمعه سیاه حکایت از فروش ۵۳ درصدی ایکس‌باکس‌وان دارد در حالی‌که رقیب اصلی این محصول، پلی‌استیشن ۴، تنها ۳۱ درصد از کل فروش را از آن خود کرده است. در این بین ایکس‌باکس ۳۶۰ با ۹ درصد فروش و نینتندو Wii U با ۶ درصد به ترتیب در مقام‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند و پلی‌استیشن ۳ نیز با ۱ درصد در آخرین رتبه قرار گرفته است.

البته این آمار موقتی است و اگر مایکروسافت قصد دارد به معنای واقعی ایکس‌باکس‌وان خود را به مصاف پلی‌استیشن ۴ سونی ببرد، نیازمند برنامه‌ریزی‌های بیشتری است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23914 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 1845
سافت گذر