کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان دانگرید به آی‌اواس ۸.۱ مسدود شد

downgrade-ios-8-1-1

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ اگر چه اپل آی‌اواس ۸.۱.۱ را در روز ۲۶ آبان ماه منتشر کرد و کاربران امکان آپدیت به این نسخه را پیدا کردند، اما این شرکت تا به امروز امکان آپدیت به نسخه‌ی ۸.۱ را نبسته بود. اتفاقی که در دنیای اپل کم رخ می‌دهد. اما این بار نیز موضوع به سرانجام رسید و بالاخره امکان آپدیت به آی‌آواس ۸.۱ از نخستین ساعات امروز مسدود شد.

ios-8-1-signing-status

همانطور که می‌دانید آی‌اواس ۸.۱.۱ برخلاف آی‌اواس ۸.۱ توسط ابزار پانگو قابل جیلبریک نیست. پس از آن که این نسخه از سیستم عامل آی‌اواس در دسترس قرار گرفت، افرادی که جیلبریک برایشان اهمیت داشت نگران روزی بودند که اپل امکان آپدیت به نسخه‌ی ۸.۱ را ببندد. بدین ترتیب دیگر نمی‌توانستند در صورت بروز اشکال دستگاهشان را به نسخه‌ی ۸.۱ برده و دوباره جیلبریکش کنند.

اما جالب اینجاست که قبل از آن که امکان آپدیت به آی‌اواس ۸.۱ بسته شود جیلبریک نسخه‌ی ۸.۱.۱ نیز عرضه شد. اعضای تیم TaiG اوایل این هفته با ابزار جیلبریک ۸.۱.۱ همگی ما را غافلگیر کرده و بار دیگر خیال کاربرانی که به دنبال جیلبریک هستند را راحت کردند.

از سوی دیگر خبرهای دیروز را نیز در نظر بگیرید که گفتیم MuscleNerd صحت این جیلبریک و صداقت عمل آن را تضمین می‌کند. او حتی کارهای این گروه در جهت پیاده‌سازی جیلبریک را شفاف‌تر از کارهای تیم پانگو دانسته است. از این رو کمتر کسی پیدا می‌شود که با وجود یک نسخه‌ی به روزتر از آی‌اواس که با ابزار به نسبت بهتری قابل جیلبریک‌کردن است دلتنگ نسخه‌های قبلی این سیستم عامل شود.

تنها در صورتی این خبر می‌تواند برایتان ناراحت‌کننده باشد که هیچ یک از موارد بالا برایتان مهم نباشد و تنها به ذات دانگریدکردن بیاندیشید. اگر این چنین است، متأسفانه باید بگوییم که بله، بار دیگر فرصت کوتاهی که برای دانگرید فراهم بود تمام شد. از این به بعد هر موقع که دستگاهتان در حالت ریکاوری قرار گرفت یا به هر علت دیگری نیاز به ریستور پیدا کرد، تنها نسخه‌ای که به آن می‌توانید بروید آی‌اواس ۸.۱.۱ خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23941 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/12 تعداد مشاهده: 1441
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر