کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

معرفی اپلیکیشن ایرانی ورد تایم

featured

به شخصه معتقدم که یکی از جنبه‌های یادگیری زبان که ایرانیان باید بیش از هر جنبه‌ی دیگری به آن توجه کنند دانش واژگان است. هر کس که دایره‌ی لغات گسترده‌تری داشته باشد می‌تواند به دنبال یادگیری‌های بیشتری نیز برود؛ چه در زمینه‌ی نوشتار، چه در زمینه‌ی گفتار و چه در زمینه‌ی دستور زبان. به خاطر همین عقیده و نیازی که به طور روزانه به یادگیری لغات پیدا می‌کنم، مدت‌ها به دنبال روشی بودم که بتواند یک یادگیری مطمئن و کم‌دردسر را فراهم کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ یکی از روش‌های یادگیری که شاید با آن آشنا باشید شیوه‌ی لایتنر است. مطالبی که به روش لایتنر یاد می‌گیرید تا طولانی‌مدت در ذهنتان می‌مانند. اما مسئله اینجاست که پیاده‌سازی این روش به طور عملی نیاز به صرف انرژی بیهود بر سر ساخت یک جعبه و کاغذبازی‌ها و سر و کله زدن با دردسرهای مدیریت جعبه دارد. مشخص است که در چنین مواقعی چه می‌کنیم؛ پیدا کردن اپلیکیشنی که به روش لایتنر به ما امکان یادگیری لغت بدهد.

من هم مانند هر کاربر دیگری در قدم نخست دنباله‌ی همین کار را گرفتم. اما پس از چند روز جست و جو متوجه شدم که هیچ اپلیکیشنی دقیقاً آن چیزی که نیاز دارم نیست. علت‌ها نیز فراوان بود. بسیاری از آن‌ها بر خلاف چیزی که ادعا می‌کردند حتی روش لایتنر را دقیقاً مطابق آن چه که هست اجرا نمی‌کردند. همین مورد کافی بود که یک اپلیکیشن کارایی خود را از دست بدهد؛ اما برخی توسعه‌دهندگان به همین نیز راضی نشده و تجربه‌ی استفاده را از این نیز بدتر می‌کردند. به عنوان مثال پیدا می‌شدند اپلیکیشن‌هایی که لغاتی که روزها وقت صرف اضافه‌کردنشان کرده بودم را در یک چشم بر هم زدن و به خاطر مشکلات موجود در کدنویسی اپلیکیشن به باد می‌دادند.

از یک سو به اپلیکیشنی نیاز داشتم که به نیازم پاسخگو باشد؛ و از سوی دیگر چنین اپلیکیشنی پیدا نمی‌کردم. نتیجه این شد که به فکر ساخت اپلیکیشنی افتادم که مورد نیازم بود. و حاصل کار شد اپلیکیشنی که در این پست قصد معرفی آن را داریم.

در نخستین نگاه سادگی چیزی است که در ورد تایم می‌بینیم. هیچ عنصر اضافی در محیط اپلیکیشن نیست و المان‌ها به گونه‌ای قرار داده شده‌اند که کارایی داشته باشند. اگر چه سادگی در طراحی این اپلیکشین مد نظر بوده، اما به دلیل اهمیتی که در طرز کار و باطن آن نهفته است چندان روی این موضوع مانور نمی‌دهیم.

 

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.39.37 AM

 

ورد تایم یک تجربه‌ی کامل از روش لایتنر را به ارمغان می‌آورد. در نوشتن کد برای اجرای الگوریتم لایتنر بر روی لغات تمامی حالاتی که ممکن است پیش بیاید در نظر گرفته شده است تا در هنگام استفاده کاربر با کوچکترین مشکلی نیز مواجه نشود. به تعبیر دیگر، دردسری نیست که در هنگام استفاده از ورد تایم با آن روبرو شوید. کافی است به بخش افزودن لغات بروید، لغات دلخواه را به اپلیکیشن اضافه کنید، و روزانه یک بار به بخش مرور سر بزنید. تمامی کارهایی که برای یک مدیریت کامل به روش لایتنر نیاز است را به خود اپلیکیشن بسپارید و حواس خود را پیش یادگیری نگه دارید.

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.40.22 AM

یکی از نقاط قوت ورد تایم این است که نه تنها قادر به مدیریت لغاتی است که شما اضافه می‌کنید، بلکه خود دارای مجموعه لغات از پیش آماده است. برای مثال در تصویر زیر می‌توانید پنجره‌ی انتخاب مجموعه را مشاهده کنید. برای دسترسی سریع به این پنجره کافی است در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن بر روی عنوان WordTime تپ کنید:

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.42.11 AM

مجموعه لغات ۵۰۴ در دو حالت انگلیسی به فارسی و انگیسی به انگلیسی به صورت پیش‌فرض در داخل اپلیکیشن گنجانده شده‌اند تا در صورتی که خودتان تمایل به افزودن لغات نداشتید، لغات مجموعه‌ی ۵۰۴ را نیز بتوانید به روش لایتنر فرا بگیرید. نکته‌ای که در توسعه‌ی ورد تایم به شدت مورد توجه بوده است، توانایی این اپلیکیشن در مدیریت مجموعه‌ی لغات مختلف است. بنابراین مجموعه‌ی ۵۰۴ تنها شروع کار است و اگر علاقه‌ی کاربران به این مجموعه‌ها را مشاهده کنم، در آپدیت‌های بعدی می‌توانید منتظر مجموعه‌های بیشتری نیز باشید.

دیگر ویژگی ورد تایم که آن را به موردی بخصوص بدل می‌کند توانایی آن در تلفظ لغات است. زمانی که در صفحه‌ی مرور مشغول یادگیری یک لغت هستید، چه آن لغت توسط خود شما به اپلیکیشن اضافه شده باشد و چه آن لغت در مجموعه‌های از پیش آماده موجود باشد، کافی است بر روی لغت تپ کنید تا تلفظ آن برایتان پخش شود.

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.43.08 AM

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.43.10 AM

نکات فوق مواردی هستند که ورد تایم را به ابزاری کاربردی برای یادگیری لغات تبدیل می‌کنند، اما قابلیت‌هایی که استفاده از این اپلیکیشن را مطلوب می‌کنند بیش از موارد فوق است. شماری از این قابلیت‌ها به شرح زیرند:

– امکان تنظیم دریافت نوتیفیکشن در ساعات مشخص برای یادآوری مرور

– امکان مسدودکردن دسترسی بیش از یک بار در روز به بخش مرور

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.44.35 AM

– امکان مشاهده‌ی لیست کامل لغات هر جعبه به همراه معنا در بخش آرشیو

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.43.48 AM

– امکان ویرایش لغات یا حذف آن‌ها از طریق بخش آرشیو

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.44.08 AM iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.44.53 AM

- امکان مرور درس به درس یا مرور یک جای لغات مجموعه ۵۰۴

iOS Simulator Screen Shot Dec 14, 2014, 9.42.40 AM

- ذخیره‌سازی تمامی اطلاعات مربوط به لغات در قالب فایل‌های قابل بکاپ‌گیری

- وجود امکان بازگردادن دسته‌جمعی لغات یک مجموعه به جعبه‌ی نخست جهت مرور دوباره.

موارد فوق ویژگی‌ها مربوط به نسخه‌ی ۱.۰.۰ اپلیکیشن است که به تازگی منتشر شده است. آپدیت‌های بعدی به همراه قابلیت‌ها و مجموعه‌های بیشتر از راه خواهد رسید.

فرصتی نیز برای کاربران اپلیکیشن فراهم شده است. همانطور که گفتیم ورد تایم می‌تواند هر مجموعه لغتی را به شیوه‌ی لایتنر مدیریت کرده و امکان یادگیری آن‌ها را فراهم کند. از این رو اگر فکر می‌کنید می‌توانید مجموعه لغات باارزشی را گردآوری کنید، حاصل کار خود را برای ما بفرستید تا علاوه بر سهیم‌شدن در افزایش دانش واژگان کاربران اپلیکیشن، در سود حاصل از فروش مجموعه لغت خود نیز سهیم شوید.

در صورتی که اپلیکیشن WordTime علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را از سرویس سیبچه به کمک لینک زیر دریافت و نصب کنید.

دریافت اپلیکیشن ورد تایم از فروشگاه سیبچه

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24130 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/24 تعداد مشاهده: 1807
سافت گذر