کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316333 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه‌ی سرویس 10 گیگابیت بر ثانیه در آمریکا

رقابت برای عرضه‌ی اینترنت سریع‌تر در ایالات متحده همچنان ادامه دارد. گوگل با عرضه‌ی اینترنت با پهنای باند چند گیگابیت در ثانیه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود، حال آنکه کمپانی US Internet خبر از عرضه‌ی سرویسی با نرخ ۱۰ گیگابیت بر ثانیه در تابستان سال آتی میلادی در ایالت مینیاپولیس داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی US Internet ارائه‌ی این سرویس در ایالت مینیاپولیس را در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی وعده داده است. براساس اطلاعات منتشر شده هزینه‌ی ماهیانه‌ی استفاده از سرویس ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ۴۰۰ دلار در ماه است. البته کاربران می‌توانند سرویس‌هایی دیگری را با پهنای باند پایین‌تر به قیمت حداقل ۶۵ دلار در ماه تهیه کنند. این کمپانی قادر است پرسرعت‌ترین سرویس خود را برای ۳۰٫۰۰۰ خانوار در غرب این ایالات ارائه دهد، اما این کمپانی سایر مناطق ایالت را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

مناطق غربی ایالات کنتاکی نیز تحت پوشش این کمپانی قرار خواهد گرفت. قانون‌گذاران و مسئولین این ایالات قوانینی را به تصویب رسانده‌اند که براساس آن، مناطقی از ایالات کنتاکی تحت پوشش سرویس اینترنت فیبر قرار خواهند گرفت. براساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده این ایالت تا پایان سال ۲۰۱۸ صورت کامل تحت پوشش اینترنت فیبر قرار خواهد گرفت.

پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه به معنای دست یافتن به سرعت دانلود ۱.۲ گیگابایت بر ثانیه است. با مراجعه به لیست قیمت بسیاری از شرکت‌های ارائه‌ کننده‌ی سرویس اینترنت در کشورمان با قیمت‌های نجومی برای سرویس‌های چند مگابیتی نامحدود روبرو می شویم. ارائه‌ی سرویس نسل سوم و چهارم اینترنت نیز علی‌رغم عدم پوشش کامل در تمام مناطق با گران شدن بسته‌های دیتا همراه شده است. باید دید در آینده چه تصمیماتی در رابطه با بهبود وضعیت اینترنت اتخاذ خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24287 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/06 تعداد مشاهده: 1475
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد رضا 1393/10/07 02:36
من نمی دونم بعضیا چرا دوست دارن هنوز تو غار زندگی کنن!!!یا تو غار زندگی کردنو برا مردم می پسندن(چون خودشون بهترین سرویس ها اونم مجای دارن) اخه یکی نیست به اینها بگه اگه سرعت اینترنت بالا بره که هر چیزی رو ادم دانلود نمیکنه وصل میشه به هارد جهانی مثلا برای دیدن فیلم مثل الان نباید دانلود کرد ریل می بینی ...
مهدی 1393/10/07 00:05
اون انتهای مطلب وقتی سرعت 1 گیگابایت در ثانیه آمریکا رو با سرعت اینترنت کشور ما مقایسه کردی بقول فامیل دور داغون شدما.یعنی خورد خاک شیر شدما :)
آخه برادر من، ما اینترنت داریم؟ نه آخه ما سرویس های مختلف داریم؟ الان شما سرویس 128 کیلوبایت بگیری یا 8 و 24 مگابایت بگیری فرقی نداره سرعتش.تو کشور ما فقط اسم سرویس عوض میشه. موقعی که کند میشه هر 2 تا سرعتش عین هم میشه.سرعت دانلود بعضا میرسه به 1 کیلوبایت یا حتی 100 بیت.نه فقط در سرویس های شیر شده بلکه تو سرویس Dedicated. در عصر حاضر در اینجا حرف از شناسنامه دار کردن ملت برای استفاده از اینترنت وسط میاد، اونوقت سرعت نت آمریکا... سرعت نت ایران؟؟؟
اصن منهدم شدم رفت.مرسی :)lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
یه نفر 1393/10/06 22:22
اوووووووو تازه دارن میرسن به ایران..خیلی عقبنا
رهگذر 1393/10/06 22:14
خبر جدید: ارائه‌ی سرویس 10 کیلوبیت بر ثانیه در ایرانlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
افق 1393/10/06 20:39
دوست عزیز اقای رسولی قیمت اینترنت در ایران میدونی چند برابر دنیاست؟
همین اینترنت 10گیگابیت(برابر1.25گیگابایت)هزینه ماهانش400دلاره که اگه بخوایم برای سرعت هرمگابایتش حساب کنیم(برای ما ایرانیای بیچاره که هنوز سرعت اینترنتمون درحد کیلو بایته وهنوز به مگابایت هم نرسیده چه برسه به گیگابایت) میشه ماهی تقریبا0.312دلار(1000تومان)اونوقت تو ایران اگه بخوای سرعت یک مگابایت نامحدود بگیری میدونی باید چقدر بدی؟نز دیک به 400هزارتومان باید بدی.این اینترنت که دیگه تولید داخل نیست بگیم هزینه تولید درایران بالاست!
حداقل اگه نمیتونین سرعتو بالا ببرین اینقدر گرون بهمون نندازید.شما که پهنای باندو از خراج میخرید چرا با چندین برابر به ما میدید!
تازه اینم بگم سرعت های اینترنت دو سه مگابایت در کشور هایی مثل امریک انگلیس کره و... رایگانه برای مشترکین.
رسولی 1393/10/06 16:07
دوست عزیزی که میگی در ایران اینترنت پرسرعت نداریم، نگاهی به دلیل اینکه نداریم هم بکنید
مهمترین آنها زیر ساخت های مخابراتی کشور هست، به نظر شما با دو رشته سیم مسی که بیش از 7 کلیومتر فاصله از مخابرات تا منزل هست چه سرعتی میشه داد ؟
به صورت بی سیم هم این همه خرابی تجهیزات داره ، ولی در اونجا برای هر خونه ایی اومدن یک کابل فیبر نوری دارن و رفتن! اینجا چطور ؟
و بعد از اون فرهنگ سازی این نوع اینترنت، در حال حاضر اگه به خیلی ها این سرعت داده بشه فقط میخوان دنیا رو رو کامپیوترشون دانلود و ذخیره کنن! آخه میشه !
sony 1393/10/06 08:10
اینترنت در ایران معنی نداره چون وقت آدم ها تو ایران ارزش نداره مثلا یه گیگابایت رو تو 15 دقیقه بزنه با این که تو یه روز بزنه برای مسئولین محترم فرق نداره . چون از اینترنت سر در نمیارن ولی برای امثال من هم که فرق داره باید این اینترنت لاکپشتی رو استفاده کنیم.
این هم از 3g و 4g .
تازه یادتون رفته قیمت مودم هاش رو هم بگین که سر به فلک کشیدن .