کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316363 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حضور ال‌جی و سونی با تلویزیون‌های 8K در CES

اگر شایعاتی که به تازگی مطرح شده‌اند، واقعیت داشته باشند، در CES 2015 رویای علاقه‌مندان به تلویزیون به واقعیت تبدیل خواهد شد. به نظر می‌رسد& ال‌جی و سونی تصمیم دارند تا با سورپرایزهایی در حوزه تلویزیون قدم به CES بگذارند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است، دو شرکت ال‌جی و سونی تلویزیون‌های جدید 8K و کوانتوم دات را در CES 2015 معرفی خواهند کرد. شاید این خبر خوشی برای کسانی باشد که دیگر حوصله تلویزیون‌های 4K خود را ندارند و به دنبال ایجاد تنوع در سالن پذیرایی خانه خود هستند! البته تعداد این افراد کم است با این حال ورود تلویزیون‌های 8K احتمالا موجب مقرون به صرفه شدن تلویزیون‌های 4K می‌شود.

همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که ال‌جی سری پنل‌های ال‌سی‌دی  Art Slim خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد. تلویزیون‌های 55 و 65 اینچی به ترتیب ضخامت 7.5 . 8.2 میلی‌متر خواهند داشت که به این ترتیب مدل‌های جدید ال‌جی در زمره‌ی نازک‌ترین تلویزیون‌های دنیا قرار می‌گیرند. همچنین این تلویزیون‌ها به ترتیب 10.4 و 16.2 کیلوگرم وزن خواهند داشت و به این ترتیب در حدود 25 درصد سبک‌تر از تلویزیون‌های با همین اندازه نمایش‌گر در بازار فعلی هستند.

به نظر می‌رسد رزولوشن تصویر بالاتر و اندازه صفحه نمایش بزرگتر تبدیل به یک روال عادی در CES شده است. در واقع، تحلیلگران بازار معتقدند که امروزه 55 درصد از کل فروش تلویزیون‌ها، 40 اینچ یا بالاتر هستند؛ بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، شاید خوب باشد که چند روز بیشتر صبر کنید تا برندهای معتبر، محصولات جدید خود را در جریان رویداد CES معرفی کنند.

بدون تردید اگر تلویزیون‌های 8K در جریان رویداد CES معرفی شوند، با پوشش کامل اخبار آنها در زومیت در خدمت شما خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24415 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/13 تعداد مشاهده: 1544
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کاربر 1393/10/13 09:39
سلام. همون تلویزیون 4K هم خیلی گرونه و یک 46 اینچ اون حدود 6 میلیون تا 8میلیون آب می خوره و بدون سینمای خانگی هست .حالا 8K چند باشه خدا میدونه.حتما 12 تا 15 میلیون . و این بدین معناست که مشتری های اون هم بین افراد ثروتمند هست. پس من باید دنبال این چیز ها نباشم..