کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
آنلاین: 3047 نفر | تعداد برنامه ها: 6013 | مشاهده و دانلود: 409861434 | آخرین بروزرسانی: 6 ساعت و 37 دقیقه و 5 ثانیه پیش | اعضاء: 238341 | نظرات: 35218
zula.ir www.esetupdate.ir
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET 9  و ESET 10 و ESET 11 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود. 11 شهریور 97
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

JetAudio

آقا دمتون گرم .
امیدوارم هرچه زمان بیشتر بگذره از کیفیت خدماتتون کم نشه .
یا علی

نظرات کاربران

Hack n Slash

سلام. آقا هیچ جوری نمیشه بازی رو سیو کرد؟ هر دفعه باید از اول بازی کرد؟

من هر کاری کردم نتونستم سیو کنم ، هر دفعه اجراش کردم گفت "نیو گیم"!

نرم افزاری هست که باهاش بشه از بازی هایی که سیو داخلی ندارن سیو گرفت؟

نظرات کاربران

Portable Google Chrome

منم باید بسنده کنم به این جمله که خدا خیرتون بده ^__^

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

با سلام
از اینکه هم وطن هایی مثل شما دارم به خودم میبالم
کوچیکترین چیزیه که من در عوض زحمت های شما میتونم بگم اینه که خداقوت و ممنون

نظرات کاربران

FlashBoot

ایول تو سایت های دانلود تک هستین
آچار فرانسه اید ....
خیلی ممنون از سایت خوبتون
واقعا خسته نباشید
یا حق

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

یه راه خوب برای اینکه هربار مشکل آدرس دهی پیدا نکنید اینه که بعد از اولین بار که آدرس دادید از دفعه های بعدی به جای کپی کردن کل پوشه تنها محتویات پوشه ESET_UPD رو داخل پوشه قبلی بریزید.. در واقع دیگه اسم پوشه و آدرس تغییری نمیکنه و فقط از همین گوشه سمت راست دسکتاپ، Update virus signature database رو میزنید تا با همون آدرس قبلی آپدیت انجام بشه.

نظرات کاربران

Internet Download Accelerator

من هم بعد از 15 سال دانلود و تست همیشگی نرم افزارهای گوناگون این دانلود منیجر رو دارم استفاده میکنم.
ولی باتوجه به اینکه به قول دوستان نسخه فری این برنامه هم کاملا کار آدم رو انجام میده ولی کیجنی که اینجا هم وجود داره بعد از چند روز ازکار میافته.

نظرات کاربران

آموزش نرم افزار Packet Tracer

شک نکنید اینجا بهترین سایت فارسی است.

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

با سلام و عرض ادب
از بزرگواری های شما در ارتباط با زحماتی که جهت بروز رسانی این سا یت انجام می دهید بی نهایت سپاسگزارم سلامتی بهروزی و موفقیت روز افزون شما را از درگاه ایزد بی همتا خواهانم با تشکر محمد.

نظرات کاربران

PESEdit 2013

با سلام خدمت دوستان عزیز من این پچ 6 رو دانلود کردم تمام نقل و انتقالات تابستانی انجام شده مثلا اوزیل به آرسنال و کاکا به میلان و گرت بیل به رئال مادرید حتما دانلود کنید

نظرات کاربران

Internet Download Manager

برو تو power option
بعد تنظیم کن نره تو sleep

نظرات کاربران

Internet Download Manager

سلام دوستان

مشکل 100 درصد شدن cpu مربوط به از کار افتادن لینک دانلود یه فایل هست,

مثلا شما یک یا چند فایل رو گذاشتید برای دانلود و بعد از مدتی یکی از فایلها که قدرت سرور پایینی داره نمیتونه

پابه پای فایل دیگه دانلود کنه و همینطوری میمونه و ارور هم نمیده و شما فکر میکنید داره دانلود میکنه و باعث میشه استفاده cpu

بالا بره که حالا من نمیدونم چرا cpu رو توی فشار میندازه و اگه بخواید

stop یا cancel رو هم بزنید یا اجازه نمیده یا بعد از مدتی cancel میشه یا مجبورید از task manager ببندید

ولی دلیلش همینه که گفتم یعنی مربوط به لینکها هست و ربطی به IDM نداره , خودم بارها این تجربه رو داشتم و مجبور شدم

ببندم و دوباره استفاده کنم , البته IDM هم باید کاری کنه که اگه فایل نمیتونه دانلود کنه , یه اروری چیزی بده و بیخیالش بشه.

انشاءالله سربلند بشید

نظرات کاربران

KineMaster

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون اگه میشه در صفحه ی دانلود موارد موبایل رو هم ذکر کنید:مثلا اندروید4.4یا...

نظرات کاربران

McAfee VirusScan Enterprise

سلام دوستان سافتگذر
لطفا "حتما" پچ 3 را به طور جداگانه هم در سایت قرار دهید تا مجبور به آنیستال نسخه قبلی و نصب نسخه جدید نشویم.

نظرات کاربران

nVIDIA GeForce

با عرض سلام
من بعد از اینکه درایور ام را آپدیت کردم ریتینگ ویندوز هفت سون رو از ۴.۲ به ۳.۷ برد.کارت گرافیکم ۳۱۰ است.ولی بازی مثل کانتر از ۷۰ f.ps به 180 fp.s رسیده.لطفا کمک کنید،مشکل چی هست؟

نظرات کاربران

DevExpress Universal Complete

سلام
همه کنترل ها در قسمت Apperance و گزینه Text Option میتوانید با تنظیم Text Alignment روی حالت Far راست به چپ استفاده کنید

نظرات کاربران

Microsoft Office Professional Plus

من هنوز دانلود نکردم ولی میگم ایول بچه ها.......
خیلی زحمت میکشین
دمتون گرم

نظرات کاربران

Worms Reloaded GOTY

سلام. من این سری بازی رو از سال 79 دنبال می کنم. واقعا عالی و خلاقانه است. بعد از مدت ها دیدم نسخه جدید اومده خوشحال شدم و دانلودش کردم. دستتون درد نکنه کلی هم لذت بردم.
ولی چرا صدا نداره ؟! ممکنه یه چکش بکنید، شاید مشکل از سیستم من باشه. البته بررسی کردم به جایی نرسیدم.

سافت گذر

تاریخچه اپل و محصولات ارائه نشده!

در سال ۱۹۸۲ شش سال از عمر اپل می‏گذشت و استیو جابز بنیانگذار و رئیس هیات مدیره اپل ۲۸ ساله بود. جابز روی دیزاین محصولات تعصب شدیدی داشت و اهمیت آن را درک می‏کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ او می‏دانست آنچه در آن زمان باعث شکست اپل در مقابل شرکت رقیبش IBM شده دیزاین محصولات است. اپل در زمینه دیزاین فوق‏العاده ناموفق بود به خصوص این را در هنگام عرضه کامپیوترهای اپل ۳ درک کرد و بعد از آن کامپیوتر اپل لیزا (LISA) هم مدیران اپل را به چنین درکی رسانده بود. مایکل اسکات مدیرعامل سابق اپل برای هر خط محصولی (شامل مانیتور، کیبورد و…)  یک بخش جداگانه تولید ایجاد کرده بود که هر کدام مدیر دیزاین خود را داشتن.

اپل

به همین دلیل محصولات ارائه شده تناسب دیزاینی با یکدیگر نداشتند و هرکدام به شکل مورد علاقه گروه خود طراحی می‏شدند. جابز می‏خواست به این وضعیت خاتمه دهد و در نهایت کاری که او انجام داد تعریف دوباره‏ای از محصولات الکترونیکی و تکنولوژیکی در جهان بود. ایده موضوع از طریق یک آژانس دیزاین که برای شرکت زیراکس کار می‏کرد به اپل پیشنهاد شد و مدیران وقت دیزاین اپل بهترین طراحان جهان را به شرکت اپل دعوت کردند و سپس بین دو گروه اصلی آنها رقابتی را برگزار کردند که در نهایت به خلق زبان دیزاین اپل منجر شد. موضوعی که استراتژی نوآوری در آینده را خلق کرد و موفقیت را برای اپل به همراه داشت.

یکی از آن شرکت‌ها Frog بود. در اوایل سال۱۹۸۲ HARTMUT ESSLINGER صاحب شرکت Frog استیو جابز ملاقات کرد. او می‏گوید: من با استیو جابز در کاپرتینو کالیفرنیا ملاقات کردم. در آن زمان سونی مرکز طراحی محصولات و دپارتمان تحقیق و توسعه خود را راه‏اندازی کرده بود. اپل در آن زمان در آغاز راه دیزاین بود. صحبت ما با بحث درباره کارهای من شروع شد به خصوص کارهایی که برای سونی انجام داده بودم و محصولات موفقی بود.

بعد استیو  توضیح داد که می‏خواهد اپل با دیزاین موفق شود و گفت: ما می‌خواهیم یک میلیون کامپیوتر مک بفروشیم یعنی ۱۰ برابر فروش کامپیوترهای اپل ۲ که تا آن زمان اپل فروخته بود. من توضیح دادم که دیزاین به تنهایی نمی‏تواند باعث افزایش فروش به این تعداد شود. من به استیو چندین طرح پیشنهادی دادم از جمله تغییر کامل در سیستم مهندسی و در مشارکت با تولیدکننده‏های قطعات، تولید محصولات و لجستیک، البته تغییر در سیستم دیزاین هم به آنها اضافه شد.

من همچنین موضوع تغییر در تفکر مهندسی مکانیکی که باعث موفقیت سونی در این عرصه شده بود را هم به جابز گوشزد کردم. شرکت‌هایی چون کانن، سامسونگ و سایر شرکت‌هایی که در آسیا به تولید قطعات و محصولات می‏پرداختند باید مورد توجه قرار می‏گرفتند. از همه مهم‏تر من به جابز گفتم که اپل نیاز به یک تیم دیزاین دارد که مستقیما با خود او کار کند و این بخش باید بالای هر نوع بخش تولید محصولی در اپل قرار گیرد و به نوعی داخل برنامه استراتژیک این شرکت محسوب شود.

اپل

استیو با ایده ‏های مدیر Frog موافقت کرد و به او قول داد که اگر این شرکت در رقابت برنده شود او به‌عنوان مشاور اپل انتخاب شود، او را همچنین به‌عنوان مدیر بخش دیزاین اپل استخدام می‏کند و در عین حال تغییر سلسله مراتبی دیزاین را هم داخل اپل انجام می‏دهد. استیو جابز به قول خود عمل کرد، اما مدیر Frog می‌دانست این  موضوع تا چه اندازه چالش‏ برانگیز است؛ چراکه هیچ کدام از مدیران اپل و حتی طراحان داخل این شرکت این موضوع را به راحتی نخواهند پذیرفت. به این ترتیب کار ESSLINGER آغاز شد.

 فاز نخست: جست‌و‌جو برای  DNA دیزاین

هر پروژه دیزاین با تحقیق و کشف امکانات و ایده‏ها آغاز می‏شود. وقتی ما پروژه Snow White را شروع کردیم کامپیوترها تنها طعم اندکی از دیزاین را با خود داشتند، اما از نظر کاربرد بسیار پیشرفته بودند. عملکرد و فیزیک کامپیوترها مرتبا رو به بهبود بود. جهان کامپیوترهای شخصی در حال رشد بود. در آن زمان اپل از رابط کاربری زیراکس پارک Bitmap بهره می‏گرفت که در کامپیوترهای حرفه‏ای هم به کار گرفته می‏شد. در آن حال بسیاری از محصولات اپل از دیزاین اولیه و بدوی برخوردار بودند و هزینه تولید آنها هم بسیار بالا بود.

اپل

با استفاده از متهای تولید محصولات الکترونیکی که در ژاپن یا آلمان به کار گرفته می‏شدند من پیشنهادهایی برای تولید محصول ارائه دادم که هزینه ساخت را بین ۷۰ تا ۹۰ درصدکاهش می‏داد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم شیوه تولید محصول را به شیوه‏ای تغییر دهیم که سونی انجام می‏داد. شیوه‏ای که به ساخت محصولات باکیفیت‌تر هم منجر می‏شد.  در تمام مراحل دیزاین با استیو جابز وسایر مدیران اپل گفت‌وگوهای مفصلی صورت گرفت و سرانجام سه نوع چشم‏انداز دیزاین برای آینده محصولات اپل ترسیم شد.

افق اول این بود که ببینیم اگر سونی می‏خواست کامپیوتر بسازد  چه‌کار می‏کرد. من این شیوه را دوست نداشتم چون با سونی تداخل پیدا می‏کرد؛ اما استیو جابز روی آن اصرار داشت. او می‏گفت که  محصولات سونی طراحی ساده و مناسبی دارند و زبان دیزاین آنها برای بنچ‏مارک بسیار مناسب است. ضمن اینکه سونی محصولات الکترونیکی هوشمند  و کوچک و قابل حملی می‏ساخت که در دنیا مورد استقبال قرار داشت.

افق دوم طراحی محصولات بر اساس مهفوم آمریکایی آن و الهام گرفتن از مدلهای طراحی کلاسیک آمریکایی مثل Reymond Loewy و تلفیق با دیزاین محصولات های-تک بود.  افق سوم طراحی رادیکال محصولات تا جای ممکن بود که چالش‏های بسیاری با خود داشت. در واقع افق اول و دوم جایگاه تثبیت شده خود را داشت؛

اما افق سوم رفتن به یک مقصد نامعلوم بود که سرانجام هم همین افق تصویب شد.  برای ESSLINGER  و تیمش کار کردن با افق اول بسیار ساده بود؛ چون او استراتژی‏های دیزاین سونی را می‏شناخت؛ هرچند می‏گوید که از آنها کپی نکرده، اما برای نقطه شروع از آنها الهام گرفته است. افق دوم طراحی برای ESSLINGER در آغاز بسیار جالب بود و نتایج به دست آمده اولیه هم جذابیت داشت؛ اما محصولات طراحی شده از نوآوری خاصی برخوردار نبودند.

مدل‏های طراحی شده بر اساس این افق زیبا بودند؛ ولی از محتوای مفهومی کمی برخوردار بودند. مردم در رویارویی با یک محصول به راحتی آن را به خاطر دیزاین کنار می‏گذارند و به سراغ محصولی با دیزاین جذاب‏تر می‏روند و از این جهت این افق دیزاین آینده مشخصی نداشت. افق سوم اما یک فرصت طلایی برای یک انقلاب مجازی بود.  ESSLINGER برای دیزاین محصولات و دریافت حس و حالی از روح محصولی که می‏خواهد طراحی کند به سراغ کارکنان اپل رفت او از جمله ساعت‏های متمادی با دو برنامه‌نویس اپل Andy Hertzfeld  و Bill Atkinson گذراند. صحبت‏هایی که الهام‌بخش بسیاری برای  ESSLINGER بود.

فاز دوم : زبان طراحی کامپیوتر Snow White

چندین مدل از دستگاه‏های تولید شده براساس افق سوم دیزاین اپل در کالیفرنیا به فروش رفت و پس از صحبت‏های بسیار با تیم‏های مختلف اپل این مدل به‌عنوان خط مشی مورد پذیرش قرار گرفت و نام زبان دیزاین Snow White برای راه پیش رو انتخاب شد. این زبان طراحی شامل اشکال مینیمال، زاویه‏های کم و رنگ‏های سفید و خاکستری کم‌رنگ و مشخصات فنی دیگری بود.

در ادامه راه چالش‏های دیگری در زمینه تولید محصولاتی چون صفحات نمایش فلت، تلفن‏های ترکیب شده با کامپیوتر و محصولاتی از این دست پیش روی تیم دیزاین اپل قرار گرفت.  در این زمان حتی نخستین تلفن بی‌سیم، لپ‌تاپ یا کامپیوترهایی با تاچ پد طراحی شد. استیو جابز در ۱۹۸۳ در ارائه طرح لپ‌تاپ مک به تیم سازنده خود گفت این محصولی است که ما در آینده خواهیم ساخت و هیچ کدام آنها آن را باور نداشتند.  ESSLINGER بر اساس تجربیاتی که در شرکت‌های تکنولوژی داشت با انواع و اقسام محصولات از ابتدا تا انتهای تولید آشنایی داشت و می‌دانست که اگر شرکتی می‏خواهد در این مسیر نوآوری کند باید برای هر محصول خود یک استراتژی دیزاین داشته باشد.

طرح‏هایی که او و همکارانش برای اپل طراحی کردند با پرزنتیشنی که توسط خود استیو جابز برای تیم اپل ارائه کرد به مدیران اپل ارائه شد و نتیجه آنقدر موفقیت‌آمیز بود که پس از آن یک قرارداد ۲ میلیون دلاری باESSLINGER منعقد شد.  به اعتقاد این دیزاینر استیو جابز شخصیتی بود که فهم عمیقی از دیزاین پیدا کرده بود . او نهایت سادگی را می‏پسندید و از بین رنگ‏ها هم فقط سیاه و سفید را مناسب می‏دید.

فاز سوم : Snow White در محصولات

به‌رغم پشتیبانی استیوجابز از ESSLINGER و تغییراتش در اپل بسیاری از دیزاینرهای اپل از همکاری با او سرباز می‏زدند. حتی جان اسکالی مدیرعامل جدید اپل در آن زمان هم کمکی به این وضعیت نمی‏کرد و درک چندانی از اهمیت این استراتژی‏ها برای اپل نداشت. در زمانی که کامپیوتر اپل IIC جایزه بهترین دیزاین سال ۱۹۸۴ را از مجله تایم دریافت کرد مشخص شد که ایده استیو جابز تا چه اندازه در فروش و توجه عمومی مهم بوده است. اما همزمان اپل اوضاع مناسبی نداشت و فروش مکینتاش بسیار پایین‏تر از حد انتظار بود. در عین حال کامپیوترهای طراحی شده با دیزاین جدید هم به دستور مدیرعامل با افزایش قیمت زیادی مواجه شده بودند.

با این حال تیم ESSLINGER بلافاصله کار روی پرینتر و Aplle II دسک تاپ را آغاز کرد. در این زمان آنها با همکاری Canon یک نوآوری در زمینه پرینترهای Laser Writer به وجود آوردند، چیزی که بسیار فراتر از تکنولوژی منسوخ dot-matrix بود در آن زمان مورد توجه بازار قرار داشت. آنها در ادامه با همکاری شرکت AT&T یک تلفن طراحی کردند یا تلویزیونی با قابلیت اتصال به مک ساختند.  نمونه‏هایی از دیزاین Snow White وقتی که جاناتان آیو مدیریت بخش دیزاین اپل را به دست گرفت به ظهور رسید جایی که آی‏پاد و سایر محصولات بعدی اپل به تدریج معرفی شدند و دیزاین آنها جهان را تکان داد.

کد خبر: 24468 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/15 تعداد مشاهده: 936
کلید واژه ها:

,

سافت گذر
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.