کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترویج اطلاعات و اخبار غلط در شبکه‌های اجتماعی!

این روزها شبکه‌های اجتماعی در ایران نه تنها همچون بسیاری از نقاط دنیا باعث تسهیل کارها و خدمات نشده‌اند بلکه روز به روز سطح کارکرد و استفاده از آن پایین تر نیز می‌آید.

 شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در این میان مسوولان فرهنگی کشور نیز بدون برنامه خاصی همه فقط به پند و اندرز کفایت کرده و هنوز هم خبری از آموزش‌های صحیح و افزایش آگاهی عمومی نیست.

ظاهرا مسوولان به بررسی جنبه‌های تهدیدآمیز این پدیده‌ها اکتفا کرده و ظاهرا مسوولیت خود را تمام شده تلقی می‌کنند. در این میان اما با وجود چندین و چند نهاد عریض و طویل متولی فرهنگ کشور، هیچکس مسوولیت اجرایی قبول نمی‌کند.

نتیجه این تاخیرها شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و موبایلی را به سطح تبادل عکس و جوک کشانده و حالا نه تنها استفاده صحیح و کاربردی از این ابزار نمی‌شود بلکه حالا شبکه‌های اجتماعی بلای جان فکر و روح مردم نیز شده است.

این روزها سازمان‌ها و نهادهای مختلفی درگیر ترویج اطلاعات و اخبار غلط در شبکه‌های اجتماعی هستند. این در حالیست که اگر با ناشران این پیام‌ها در وهله اول برخورد شود زمینه انتشار شایعات و گمراهی مردم نیز کاسته می‌شود.

اما حالا نهادهای متولی جنبه دفاعی به خود گرفته و تنها به تکذیب شایعات می‌پردازند و ظاهرا این بازی پایانی ندارد. البته شاید در بلند مدت مردم نیز به اخبار و اطلاعات شبکه‌های اجتماعی به طور کلی بی اعتماد شوند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24469 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/15 تعداد مشاهده: 1738
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1393/10/15 17:23
موافقم
متاسفانه توی این شبکه ها استفاده درست نمیشه. یا حداقل استفاده درست بسیار کمه.
بیشتر مطالبی قرار میدن که یا که با فرهنگ و اعتقادات ما جور نیست و یا مطالبی که ابعاد منفی کشورمان را بیشتر عنوان میکنند تا ابعاد مثبت آن و بلعکس ابعاد مثبت بیگانگان رو بیشتر عنوان میکنند تا ابعاد منفی آنان.