کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9172 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316541 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال عرضه‌ی آی‌آواس ۸.۱.۳ طی هفته‌ی جاری

ios-8-logo

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ سرویس BGR روز گذشته اعلام کرد که اپل به دنبال عرضه‌ی آپدیتی جدید برای سیستم عامل آی‌اواس طی هفته‌ی جاری است. فعلاً مشخص نیست که این عرضه مستقیماً به طور عمومی خواهد بود یا تا اطلاع ثانوی جهت تست و خطایابی. از سوی دیگر سرویس MacRumors نیز به نوعی ادعای فوق را تأیید می‌کند. این وبسایت اعلام کرده است که طی چند روز اخیر ترافیک وبسایت از سوی دستگاه‌های مجهز به آی‌اواس ۸.۱.۳ افزایش یافته که این امر نشانه‌ای از قریب‌الوقوع بودن عرضه‌ی این آپدیت است. تصاویر مربوط به ترافیک ناشی از این سیستم‌ها را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

 

8_1_3_jan_visits

 

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید فعالیت آی‌اواس ۸.۱.۳ چند روز نیست که رصد شده است. نخستین ترافیک‌های ناشی از این وسیله اوایل ماه دسامبر سال میلادی گذشته مشاهده شدند. علت این افزایش ترافیک در روزهای اخیر این است که اپل برنامه‌ی جدیدی پیش گرفته و به موجب آن آپدیت‌های آی‌اواس را پیش از عمومی‌شدن برای تست و عیب‌یابی در اختیار کارکنان اپل استورهای مشخصی نیز قرار می‌دهد.

اگر چه موعد عرضه‌ی دقیق این آپدیت مشخص نیست، اما با توجه به نسخه‌ی آن می‌توان فهمید که با آپدیت اساسی‌ای طرف نیستیم و تنها چندین رفع باگ را شاهد خواهد بود. البته همچنان این سوال مطرح می‌شود که آیا اپل در آپدیت ۸.۱.۳ حفره‌هایی که به انجام موفق جیلبریک با ابزار TaiG منتهی می‌شدند را خواهد بست یا نه.

اپل به طور همزمان در حال تست‌کردن آی‌اواس ۸.۲ نیز است. این آپدیت تغییرات اساسی‌ای را به همراه خواهد آورد که بزرگترین آن‌ها پشتیبانی از پلتفرم WatchKit جهت سازگارشدن با دستگاه اپل واچ است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این آپدیت همزمان با عرضه‌ی اپل واچ در اختیار کاربران قرار بگیرد. همانطور که چند روز پیش اعلام کردیم، زمانی که برای عرضه‌ی این گجت نو رده‌ی اپل پیش‌بینی می‌شود اواخر اسفند امسال یا اوایل فروردین سال بعد است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24572 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/21 تعداد مشاهده: 2021
سافت گذر