کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه ای آفلاین از جیمیل!

در این آموزش قصد داریم به کاربران آموزش دهیم که چگونه بدونه اینترنت می توانید ایمیل های جی میل خود را مشاهده و چک کنید. این آموزش بصورت تصویری و مرحله به مرحله می باشد.

جیمیل

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ جی‌میل، یکی از سرویس‌های رایگان است که به کاربران فضای رایگان جهت ایمیل ارائه می‌دهد. این سرویس اولین سرویس ایمیلی در دنیا بود که یک گیگابایت فضا به کاربرانش می‌داد، و همچنین اولین سرویسی بود که همه نامه‌هایی که بین دو شخص رد و بدل می‌شد را به صورت قطاری و پشت سر (Thread) هم نشان می‌داد.

امروز آموزشی برای کاربران دریچه فناوری اطلاعات داریم که حتما از این آموزش استقبال می کنند. شاید هنگام چک کردن ایمیل خود با قطعی اینترنت برخورد کرده اید و نتوانسته اید بقیه ایمیل های که برای شما ارسال شده را بخوانید با آموزش پیش رو کاربران می توانند بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را بخوانند. بهتر است آموزش را شروع کنیم و بیشتر از این کاربران دریچه فناوری اطلاعات را منتظر نمی گذاریم.

مرحله۱: ابتدا وارد صفحه گوگل شوید سپس وارد صفحه جیمیل خود شوید که از اینجا می توانید وارد حساب جیمیل خود شوید. پس از وارد شدن به صفحه جیمیل خود بر روی چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات جیمیل خود شود و بروی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

 جیمیل

مرحله۲: پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات برروی آفلاین offline کلیک کنید و در منو باز شده مطابق تصویر برروی گزینه Launch Gmail Offline کلیک کنید.

جیمیل

مرحله۳: پس از کلیک برروی گزینه Launch Gmail Offline وارد فروشگاه جی میل می شوید. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده شود. بعد از کلیک مطابق تصویر بر روی install Gmail Offline کلیک کنید تا مسقیم وارد بخش دانلود شوید.

جیمیل

مرحله۴: تبریک شما توانسته اید تمامی مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید اکنون وقت آن رسیده است که جی میل آفلاین را دانلود کنید نگران نباشید جی میل افلاین بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است پس وقت را تلف نکنید و شروع به دانلود کنید.

جیمیل

پس از دانلود شدن افزونه شما اقدام به نصب نماید و برروی Add کلیک کنید تا برروی مرورگر شما نصب و قابل اجرا باشد پس از پایان نصب جی میل آفلاین در مرورگر گوگل کروم شما فعال می باشد که دیگر می توانید بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را چک کنید. از این که همراه دریچه فناوری بودید و این آموزش را تا آخر دنبال کرده اید سپاسگذاریم.

جیمیل
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24573 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/21 تعداد مشاهده: 1602
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر