کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: بهترین فناوری‌های نمایشگاه سی‌ای‌اس امسال

به گزارش سافت‌گذر ؛ نمایشگاه سی‌ای‌اس امسال با محصولات بی‌شمار و فناوری‌های جدید به پایان رسید، اما بهترین و کاربردی‌ترین فناوری‌هایی که معرفی شدند، کدام‌ها بودند؟

 

از شارژرهای سریع تلفن همراه تا پهپادهای شخصی، محصولات ارزشمندی بودند که در سی‌ای‌اس امسال بالاتر از محصولات دیگر قرار می‌گرفتند. نام‌های مشهوری مانند سامسونگ، سونی و «دل» بودند، اما تعداد زیادی نام‌های ناشناخته هم حضور داشتند، از جمله تولیدکنندگان اسکوترهای برقی که می‌توانند دنیا را تغییر دهند!

* نگاهی اجمالی به خانه‌های هوشمند در آینده
 

به گزارش سافت‌گذر ؛ خانه‌های ما در سال 2015 ما را بهتر خواهند شناخت، البته بعد از آن‌که شرکت‌های بزرگ سی‌ای‌اس محصولاتی را که نشان‌مان دادند روانه بازار کنند. در نمایشگاه امسال می‌توانستید وارد خانه‌های هوشمند سال 2020 شوید، خانه‌هایی که می‌توانند به کمک سنسورها و تنظیمات شخصی، به صورت خودکار محیط زندگی ما را تنظیم کنند. البته واقع‌گرایی در این خصوص نتیجه نسبتاً غم‌انگیزی دارد، چرا که اگرچه نمونه‌های زیادی از طرح‌های مختلف برای خانه‌های هوشمند در سی‌ای‌اس وجود داشت، اما استانداردهای دنیای واقعی امروز با آن‌چه در نمایشگاه دیدیم، هنوز فاصله زیادی دارد.

* آینده از آن صفحه‌نمایش‌های فراتر از 4K است

 

دیگر نمی‌توان گفت که 4K آینده صفحه‌نمایش‌هاست. اکنون این آینده به 8K، یا 16K، بی‌نهایتK تبدیل شده است. ممکن است این مقدار کمی زیاد باشد، اما تشنگی ما برای پیکسل‌های بیش‌تر، ظاهراً هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. در حالی که تلاش ما برای صفحه‌نمایش‌های دارای وضوح هر چه بیش‌تر، یادآور خاطرات بچگی است که دوست داشتیم قدمان از دوست‌مان بلندتر باشد، اما فناوری‌های حوزه تلویزیون در حوزه‌های دیگر هم حرکت رو به جلویی داشته است: نقاط کوانتومی، بدنه‌های فوق‌العاده نازک و خدمات محتوایی که مردم واقعاً نیاز دارند.

* اینترنت اشیا به دنبال مشکلی می‌گردد تا حلش کند

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ هر ابزاری می‌تواند با سنسورهای درست و اتصال به اینترنت، «هوشمند» شود و نیازهای شما را پیش‌بینی کند. اما آیا این امکان، همیشه چیز خوبی است؟ آیا تلاش برای سفارشی کردن همه ابعاد زندگی، منجر به پدیده‌ای به نام «خستگی از دست دستگاه‌های هوشمند» نمی‌شویم؟ سامسونگ به دنبال این هست که تمام محصولات خود را تا سال 2020 به اینترنت متصل کند، اما سؤالی که هنوز به طور کامل پاسخ داده نشده، این است: ما با این همه وسیله متصل به اینترنت چه کار می‌خواهیم بکنیم؟

* هواپیماهای بدون سرنشین ضرب

 

سی‌ای‌اس 2015 از نظر هواپیماهای بدون سرنشین هیچ کم و کسری نداشت. شاهد فناوری‌های تازه و تا حدودی ترسناکی بودیم، مانند توانایی ردگیری فرد و بدنه‌های فوق‌العاده کوچک. هواپیماهای بدون سرنشین خاص مشتریان خانگی هر روز حرفه‌ای‌تر می‌شوند، اما همین باعث می‌شود دوست‌های پرنده ما در آینده برایمان ناشناخته شوند.

* جلوی میله‌های سلفی را نمی‌توان گرفت

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر تا امروز فکر می‌کردید میله‌های عکاسی از خود، نشانه خودشیفتگی بیش از حد هستند و همه‌گیر نخواهند شد، سی‌ای‌اس یک بار برای همیشه ثابت کرد که اشتباه می‌کنید. این نوع لوازم جانبی در سراسر نمایشگاه به وفور پیدا می‌شد. تلاش برای گرفتن بهترین عکس ممکن از خود، جرقه نوع جدیدی از نوآوری است. ما نمی‌دانیم این کار چه معنایی می‌دهد، اما... بهترین زاویه برای عکس گرفتن از شما کدام زاویه است؟!

* عینک‌های هوشمند هنوز وقتشان نشده است

 

گوگل گلاس شاید کارش تمام شده باشد، اما فناوری عینک‌های هوشمند هنوز هم در حال پیشرفت است. امیدوارکننده‌ترین نمونه‌ها در سی‌ای‌اس، بیش‌تر به عینک‌های واقعی شباهت داشتند. همین موضوع کلید هر نوع موفقیت احتمالی یک محصول و جلب نظر مشتریان عادی است. با این حال، هنوز جانشین شایسته‌ای برای گوگل گلاس پیدا نشده است.

* مد و تکنولوژی دریافت دنج

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ تولیدکنندگان فناوری‌های پوشیدنی، از مدل اپل استفاده کرده‌اند و دارند پل‌هایی به دنیای مد می‌زنند. پیش‌بینی امکانات مناسب برای گروه‌های مختلف، کلید تبلیغ هر محصولی است و جهان فناوری دارد از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که ارائه رنگ‌های مختلف برای متقاعد کردن مشتری‌ها کافی نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24578 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/10/21 تعداد مشاهده: 1245
سافت گذر