کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتباط عمیق‌تر ایکس‌باکس وان با ویندوز 10

امشب کنفرانس مایکروسافت خبر‌های خوشحال کننده بسیار زیادی داشت. یکی از خبر‌هایی که به تازگی این کمپانی در کنفرانس دوم ویندوز ۱۰ اعلام کرده ارتباط عمیق‌تر ایکس باکس وان با ویندوز ۱۰ است که در ادامه بیشتر آن را شرح می‌دهیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت با قدرت زیاد در حال توسعه ویژگی‌ها و قابلیت‌های کنسول و سیستم عامل خود است. از این رو ردموندی‌ها امکان استریم بازی از ایکس باکس به ویندوز ۱۰ را به وجود آورده‌اند و از آن‌جا که ویندوز ۱۰ می‌تواند بر روی سایر وسایل همراه نیز نصب شود، پس می‌توان حتی بازی‌ها را در گوشی هوشمند و تبلت نیز استریم کرد.

microsoft-windows-10-live-verge- 0967

فیل اسپنسر هم اکنون در حال معرفی ویژگی‌های جدید این قابلیت هیجان انگیز است. قابلیتی که ارتباط ویندوز 10 و ایکس باکس وان را وارد مرحله‌ای تازه می‌کند. با این ویژگی‌ به راحتی می‌توان کنسول خود را به دیگر گجت‌های خانگی متصل و استریم کرد و به طور زنده بازی کرد. در این مراسم فیل اسپینسر یک بازی ایکس باکس را روی سرفیس پرو ۳ اجرا کرد و از طریق یک کنترلر مشغول بازی شد تا نشان دهد وجود این قابلیت جدید چقدر می‌تواند کاربری باشد.

microsoft-windows-10-live-verge- 0978

نرم‌افزار جدید ایکس باکس که مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ توسعه داده به شما اجازه می‌دهد به لیست بازی‌های خود در ایکس باکس از طریق پی‌سی به راحتی دسترسی داشته باشید، لیست دوستان خود را ببینید و اخبار مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید، حتی با دوستان ایکس باکسی خود در ویندوز ۱۰ و از طریق کامپیوتر، موبایل یا تبلت به گفتگو بپردازید و دستاورد‌های آن‌ها را مشاهده کنید یا به کلیپ‌های تهیه شده توسط آن ها نگاهی بیاندازید. استریم بازی نیز از طریق نوار وظیفه میسر شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24776 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/02 تعداد مشاهده: 2529
سافت گذر