کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازیابی رمز wifi در ویندوز ۸٫۱

گاهی پیش می‌آید که رمز وای‌فای را فراموش می‌کنید. اگر از ویندوز ۸٫۱ بهره می‌برید، با ما همراه باشید تا مراحل یافتن رمز را برایتان بازگو کنیم.

wifi

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ من اغلب اوقات دچار این مشکل می‌شوم و با این که گاهی رمز وای‌فای را در جایی یادداشت می‌کنم، باز هم نمی‌توانم آن را بیابم.
خوشبختانه یک روش ساده برای یافتن این رمز روی کامپیوتری که این رمز قبلاً روی آن ثبت شده، وجود دارد. در ادامه مراحل یافتن رمز وای‌فای ذخیره‌شده روی ویندوز ۸٫۱ را آورده‌ایم:

مرحله اول: مطمئن شوید که به شبکه وای‌فای متصل هستید. اگر متصل نیستید، نوار Charms  را از طریق رفتن به سمت راست صفحه باز کنید. روی آیکون Network کلیک کنید. نام شبکه وای‌فای خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
کامپیوتر شما بایستی به صورت خودکار و از طریق رمزی که در حال حاضر فراموش کرده‌اید، اما قبلاً در کامپیوتر وارد و ذخیره کرده‌اید، به شبکه وای‌فای وصل شود.

مرحله دوم: از صفحه دسکتاپ، نوار Charms را باز کرده و بر روی Settings کلیک کنید. سپس Control Panel را باز کنید.

مرحله سوم: در گزینه Network and Internet روی View network status and tasks کلیک کنید.

مرحله چهارم: در کنار کلمه Connections، یک آیکون وای‌فای و نام شبکه وای‌فای خود را می‌بینید. روی شبکه وای‌فای خود کلیک کنید. یک پنجره Wi-Fi Status باز می‌شود. روی Wireless Propertiesکلیک کنید.

wifi.1

مرحله پنجم: یک پنجره جدید باز می‌شود. روی تب Security کلیک کنید. کلید امنیتی شبکه شما به صورت یک سری نقطه سیاه‌رنگ دیده می‌شود. تیک کنار Show characters را بزنید. بفرمایید این هم رمز وای‌فای شما.
حالا به راحتی می‌توانید با دستگاه‌های همراه دیگر به شبکه وای‌فای خود وارد شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24786 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/02 تعداد مشاهده: 2175
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر