کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکسوس ۶ اسکنر اثر انگشت خود را به خاطر اپل از دست داد!

چند وقتی است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند همانند اپل، سامسونگ و اچ‌تی‎سی در حال استفاده از اسکنر اثرانگشت در محصولات خود به‌منظور بالا بردن امنیت دستگاه هستند. بد نیست بدانید که موتورولا نیز در ابتدا قصد استفاده از این فناوری را در نکسوس ۶ داشته و حتی نمونه‌ای از آن را ساخته، اما در واپسین لحظات طرح قرار دادن اسکنر اثرانگشت در فرورفتگی پشت این دستگاه منتفی شده است.


Nexus-6-lollipop

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ تا پیش از این نیز اطلاعاتی مبنی بر بهره بردن نسخه‌های اولیه نکسوس ۶ از اسکنر اثرانگشت از طریق بررسی کد سورس های اندروید ۵ نسخه AOSP به دست آمده بود، اما امروز مدیر اجرایی اسبق موتورولا ” Dennis Woodman” اطلاعات جدیدی مبنی بر دلیل منتفی شدن طرح استفاده از اسکنر اثرانگشت در نکسوس ۶ را برملا کرده است.

به گفته وی نسخه‌های اولیه نکسوس ۶ دارای اسکنر اثرانگشت در فرورفتگی پشت دستگاه بوده‌اند، اما بعد از خرید کمپانی تولید کننده این سنسور توسط اپل و عدم وجود زمان کافی برای پیدا کردن جایگزین، موتورولا از این قابلیت در نکسوس ۶ صرف‌نظر کرده است. همان‌گونه که قبلاً هم گفتیم Authentec شاخص‌ترین  کمپانی تولید کننده سنسورهای اسکن اثرانگشت برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که چندی پیش توسط اپل خریداری شد؛ از این رو به دلیل عدم موافقت مدیریت جدید این شرکت مبنی بر همکاری با موتورولا و از طرفی نبود فرصت برای پیدا کردن محصولی جایگزین، نکسوس ۶ سرانجام بدون بهره بردن از اسکنر اثرانگشت راهی بازار شد.

در همین رابطه به تازگی اطلاعات به دست آمده که نشان می‌دهد گوگل و موتورولا در ابتدا قصد به کاری گیری سنسور اثر انگشتی مبتنی بر کشیدن انگشت همانند فناوری استفاده شده در محصولات رده‌بالای سامسونگ بوده‌اند، اما در نهایت تصمیم به استفاده از اسکنر اثر انگشتی همانند چیزی که در آیفون شاهد به کاری گیری آن هستیم، گرفته شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24883 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/08 تعداد مشاهده: 1330
سافت گذر