کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قاتلان باتری گوشی های هوشمند

با بزرگ تر و بهتر شدن کیفیت صفحه های نمایش و پردازشگرهای سریع تر، تلفن های هوشمند امروزی کامپیوترهای جیبی هستند که همه کار انجام می دهند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ مکالمه تلفنی تنها یکی از کوچک ترین نیازهای شماست که با این دستگاه های همه کاره انجام می دهید؛ چک کردن ایمیل ها، برقراری تماس های صوتی، متنی و ویدئویی از طریق اپلیکیشن های پیام رسان، لذت بردن از بازی های عالی، بررسی وضعیت سلامت خود، تماشای ویدئو، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خواندن کتاب های الکترونیک، نوشتن و یادداشت برداری، گوش دادن به موسیقی و استفاده از هزاران برنامه کاربردی جزو کارهایی است که امروزه با تلفن های هوشمند خود انجام می دهیم.

با وجود اضافه شدن ویژگی های جدید هوشمند و عالی، حتی بهترین تلفن های همراه نیز بیش از یک روز بدون شارژ دوام نمی آورند. به خصوص اگر اپلیکیشنی مانند Netflix برای تماشای فیلم یا Temple Run برای بازی استفاده کنید. در حال حاضر همه گوشی های جدید از باتری های لیتیوم یون بهره می برند که هنوز قدرت  جادویی برای عمر طولانی ندارند.

قاتلان باتری گوشی های هوشمند

اگر مدام دلهره دارید که نشانگر قرمز رنگ باتری شروع به چشمک زدن کند، وقت آن رسیده اپلیکیشن هایی را که باتری گوشی هوشمند شما را درسته قورت می دهدف شناسایی کنید یا با ترفندهایی که تاکنون از آنها بی اطلاع بوده اید، عمر باتری موبایل خود را افزایش دهید.

1- تغییر تنظیمات تلفن هنگام خواب

بعضی از تلفن های امروزی ابزارهای اتوماسیونی دارند که به شما اجازه می دهد سیگنال موبایل و وای فای را در زمانی خاص خاموش کنید. تلفن همراه خود را روی این حالت قرار دهید تا باتری بیشتری ذخیره کنید. اگر تلفن همراه شما از فعالیت های برنامه ریزی شده حمایت نمی کند، آپ های مدیریت مانند Tasker را نصب کنید. حتی می توانید همگام خواب، گوشی خود را روی حالت airplane یاflight model بگذارید تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف باتری، از امواج گوشی نیز در امان بمانید و بهتر بخوابید.

2- خاموش کردن وای فای و جی پی اس

اگر تلفن شما تمام وای فای های اطراف را بو می کشد تا به آنها وصل شود، پس باتری زیادی هدر می دهد. وقتی به وای فای نیاز ندارید، وای فای گوشی را خاموش کنید. آیا شما هم یکی از افرادی هستید که از Foursquare برای اینکه هر لحظه اعلام کنید که کجا هستید، استفاده می کنید؟ باید بدانید جی پی اس یا همان موقعیت یاب نیز یک باتری خود قهار است که خیلی زود شارژ گوشی شما را به خط قرمز می رساند.

3- حذف اپ های غیرضروری

اپ های مدرن امروزی قابلیت های زیادی مانند چندوظیفگی، به روزرسانی و همانندسازی خودکار دارند. این ویژگی های به راحتی باتری گوشی شما را می بلعد، پس اپ های اضافی را از روی دستگاه خود پاک کنید.

4- کنترل باتری

اپ هایی مانند Battery Doctor برای اندروید و آی اواس خیلی راحت به شما نشان می دهند که اپ های نصب شده روی دستگاه تان چقدر باتری خور هستند. با شناسایی این اپ های پرمصرف، می توانید آنها را مدیریت کنید.

5- پاک کردن بازخورد حرکتی

مطمئنا مغز شما هنگام استفلاده از دستگاه های لمسی به اندازه کافی کار می کند که بداند آیا لازم است گزینه ای را فشار بدهد یا نه؟ بنابراین همه گزینه های بازخوردهای حرکتی را خاموش کنید. این بازخوردها که شامل ضربه ای کوچک و یکنواخت، تکان دادن گوشی و حرکت سر می شود با هر عکس العملی، نیرویی مصرفه می کنند که باعث کاهش شارژ گوشی می شود. پس عادت کنید بدون بازخوردهای فیزیکی زندگی کنید.

6- ویجت های لعنتی

ویجت ها یکی از ویژگی های کلیدی سیستم عامل اندروید هستند، به همین دلیل نمی خواهیم به شما بگوییم همه آنها را دور بریزید. به عنوان مثال با ویجت روشنایی می توانید نور صفحه نمایش تلفن خود را تنظیم کنید تا از مصرف بیش از حد باتری به دلیل نور زیاد صفحه کاسته شود، اما آیا واقعا به ویجت به روز رسانی شبکه های اجتماعی نیاز دارید؟ امروزه بسیاری از شبکه های اجتماعی از مطالب و عکس های خسته کننده پر شده است، به روز رسانی محتوای این ویجت ها روی باتری شما تاثیر مستقیم دارد، حتی اگر فقط برای چند ثانیه تلفن خود را فعال کرده باشید تا پیام های خود را بررسی کنید.

7- خنک نگه داشتن باتری

در اخر باید بدانید باتری ها در دمای خنک بهتر کار می کنند. دوره های طولانی گرم شدن باعث می شود بهره وری باتری ها به مرور زمان کاهش پیدا کند. گذاشتن تلفن در فضای آزاد می تواند کمک کند، زیرا مثلا قرار دادن تلفن در جیب لباس به گرم شدن آن کمک می کند. همچنین اپلیکیشن هایی نیز هستند که به خنک شدن دستگاه شما کمک می کنند مانند Cool Down Phone برای دستگاه های اندرویدی

اپلیکیشن هایی که باتری گوشی شما را می کُشند

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که شارژ باتری تلفن یا تبلت تان به طور مداوم کاهش پیدا می کند، باید کمی در انتخاب اپلیکیشن های خود تجدیدنظر کنید. شرکت AVG این تحقیقات را براساس اطلاعات بیش از یک میلیون کاربر انجام داده است که اپلیکیشن AVG اندروید را نصب کرده اند. AVG برای پیدا کردن پرمصرف ترین اپلیکیشن ها سراغ محبوب ترین ها رفته و این مقایسه را بین اپلیکیشن هایی که بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده اند، انجام داده است.

این تحقیق نشان می دهد که اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی دستگاه توسط کارخانه ها، مانند اپ های پیش فرض روی دستگاه های سامسونگ قاتل باتری هستند. همچنین اپ های اخبار به ویژه آنها که در زمان واقعی به روز می شوند، علاوه بر این اپلیکیشن های بازی نیز باتری گوشی شما را خالی می کنند. در حقیقت بازی هایی که طرفداران زیادی دارند و ار لحاظ فیزیکی نیز ساده به نظر می رسند، مانند Candy Crush و دیگر عناوین سری Sega، ولع زیادی برای خوردن باتری دارند.

قاتلان باتری گوشی های هوشمند

10 اپلیکیشن های بازی باتری خور

1-    Pazzle & Dragons
2-    Hay Day
3-    Candy Crush Saga
4-    Mineeraft
5-    Cookie Jam
6-    Pet Rescue Saga
7-    Clash of Clans
8-    Bubble Witch 2 Saga
9-    Farm Heroes Saga
10-    Angry Birds

نکته: اینستاگرام

باورکنید یا نه اینستاگرام در فهرست اپ های مشهور باتری خور جزو 10 تای اول است و در بین اپ های شبکه های اجتماعی جزو چهار پرمصرف اول قرار دارد.

•    باتری کدام گوشی ها عمر بهتری دارد؟


Ascend Mate2


این گوشی اندرویدی، یکه تازه میدان از نظر عمر باتری است. این گوشی از تمام توان باتری 3900 میلی امپر ساعتی خود استفاده می کند. باتری این فبلت 6.1 اینچی در تست باتری لپ تاپ مگ با رکورد 14 ساعت و 43 دقیقه شگفتی آفرید.

One Plus One

اگر تاکنون نام وان پلاس وان را نشنیده اید، باید آن را به فهرست پرچمداران بازار اضافه کنید. این فبلت در آزمایش انجام شده 13 ساعت و 16 دقیقه کارکرد. دلایل متعددی برای پرچمدار بودن این تلفن وجود دارد، از جمله نرم افزار بسیار منعطف Cyanogen Mod که روی سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش 55 اینچی فول اچ دی اجرای می شود. همچنین تکسچر قاب پشتی این دستگاه بسیار جالب است.

Nokia Lumia 1520

اولین فبلت نوکیا با صفحه نمایش 6 اینچی 1080p، پردازشگر پر سروصدای اسنپ دراگون 800 و دوربین عالی 20 مگاپیکسلی، یکم محصول فوق العاده است. لومیا 1520 در تست باتری سایت لپ تاپ مک 11 ساعت و 28 دقیقه دوام آورد. این فبلت برای کسانی که یک تلفن ویندوزفونی یا صفحه نمایش بزرگ می خواهند، انتخاب مقرون به صرفه ای است.

LGG Flex

LGG Flex یکی از منحصر به فردترین گوشی هاست، زیرا صفحه نمایشی منحنی با قابلیت خمیدگی دارد. ویژگی هیجان انگیز دیگر این محصول جنس قاب پشتی گوشی است که خودش خراش ها و خط افتادگی های جزئی را ترمیم می کند. نسخه T- Mobile این گوشی نزدیک به 11.5 ساعت در تست باتری دوام آورده است.

Samsung Galaxy note 3

علاوه بر داشتن یکی از بزرگ ترین و روشن ترین صفحه های نمایش 5.7 اینچی در بازار، گلکسی نوت 3 باتری بی نظیری نیز ارائه می دهد. در این تست، فبلت سامسونگ 11 ساعت و 15 دقیقه کار کرد.

دیگر گوشی ها

گوشی های سامسونگ گلکسی S5 با ثبت 10 ساعت و 50 دقیقه، آیفون 6 پلاس اپل با 10 ساعت اچی تی سی وان MB با 9 ساعت و 52 دقیقه، سامسونگ گلکسی S5 اکتیو با 9 ساعت و 37 دقیقه و موتورولا دروید مگس با  9 ساعت و 25 دقیقه، عمر باتری به ترتیب در رتبه های بعدی این  آزمایش قرار دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24935 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/11/11 تعداد مشاهده: 2366
سافت گذر