کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جابجاکردن چندین اپلیکیشن به طور همزمان در هوم‌اسکرین

multiIconMover-300x261

کمتر کسی است که به نظم و ترتیب آیکون اپلیکشن‌ها در هوم‌اسکرین آیفونش اهمیت بدهد ولی به یکی از محدودیت‌های آزاردهنده‌ی موجود در این زمینه برنخورده باشد. در سیستم عامل آی‌اواس زمانی که قصد جابجاکردن آیکون اپلیکیشن‌ها را دارید در آن واحد تنها قادر به جابجاکردن یک آیکون هستید. حتی اگر بخواهید ده‌ها آیکون را جابجا کنید نیز نیاز است که تک‌تک آن‌ها را یک به یک انتقال دهید. محدودیتی که هر چند بابت رفع آن انتظاری از اپل نمی‌رود، ولی موردی نیست که تحملش بی‌دردسر باشد. توییک MultiIconMover+ عنوانی است که برای رفع همین محدودیت توسعه یافته است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ به طور کلی برای استفاده از MultiIconMover باید ابتدا آیکون‌های هوم‌اسکرین را به حالت Wiggle ببرید. همان کاری که برای جابجاکردن آیکون‌ها در حالت عادی انجام می‌دهید. سپس پیش از کشیدن یک اپلیکیشن برای انتقال، چندین اپلیکشن را انتخاب کرده و پس از اتمام انتخاب، عمل انتقال را انجام دهید. مشاهده خواهید کرد که تمامی آیکون‌های انتخاب‌شده یک‌جا حرکت داده خواهند شد. اگر شمار آیکون‌هایی که قصد حرکت دادنشان را دارید بیش از ظرفیت یک صفحه باشند، آیکون‌های اضافی به صفحه‌ی مقصد انتقال داده نخواهند شد. 

برای نمایش انتخاب‌شدن آیکون‌ها نشانگر کوچکی در گوشه‌ی پایینیشان نمایش داده می‌شود که تم آن قابل انتخاب بین یک تیک ساده یا شمارشگر تعداد آیکون‌های انتخاب‌شده است. این تم و تنظیمات دیگر مربوط به طرز رفتار توییک از قسمت تنظیمات آن واقع در اپلیکیشن Settings قابل انتخاب است. گزینه‌های بخش تنظیمات به سه بخشی کلی appearance، folders و icons تقسیم می‌شوند. از بخش appearance می‌توانید تنظیمات مربوط به ظواهر گرافیکی توییک، از بخش folders  شخصی‌سازی‌های مربوط به جابجایی فولدرها و از بخش icons شخصی‌سازی‌های مربوط به جابجایی اپلیکیشن‌ها را انجام دهید.

MultiIconMover+ طوری توسعه داده شده است که بعید نیست اگر روزی اپل نیز به سرش بزند که محدودیت بحث‌شده را رفع کند پیاده‌سازی را به همین روشی که در این توییک می‌بینیم انجام دهد. این عنوان در دو نسخه‌ی پولی و رایگان عرضه شده است. نسخه‌ی پولی با هزینه‌ی ۹۹ سنت و نسخه‌ی رایگان نیز بدون هزینه‌ای از سورس بیگ‌باس قابل دریافت است. کارکرد کلی هر دو عنوان یکسان است، اما در نسخه‌ی رایگان تنظیمات و شخصی‌سازی‌هایی به آن میزان که در نسخه‌ی پولی موجود است نخواهید یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25094 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/20 تعداد مشاهده: 2059
سافت گذر