کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر جدید از Huawei P8

بنا بر گزارش‌ها هواوی در حال آماده شدن برای معرفی جانشین Ascend P7 است. این تلفن هوشمند شاید Huawei P8 نامیده شود. انتظار می‌رود این مدل تازه که پیش از این نیز عکس‌هایی از آن لو رفته بود، چهارشنبه ۲۶ فرودین ۱۳۹۴ در لندن معرفی شود.


allegedly-Huawei-P8

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به تاز‌گی ۲ عکس تازه از این گوشی و از نقطه‌ای نامعلوم در چین منتشر شده و از یکی از آنها چنین برمی‌آید که این گوشی با قُطر احتمالی ۶ میلی‌متر بسیار باریک خواهد بود و نسبت به گوشیِ Ascend P7 با قُطر ۶.۵ میلی‌متر شاهد کاهشی ۰.۵ میلی‌متری خواهیم بود.

New-photos-showing-the-Huawei-P8

در تصویر دیگر هرچند نشانی از دوربین پشتی به چشم نمی‌خورد اما دست‌‌ کم می‌توان چیزی را مشاهده کرد که بسیار به فلاش ال‌ای‌دی شبیه است. انتظار می‌رود این گوشی به صفحه‌ نمایش ۵.۲ اینچ با وضوح تمام اچ‌دی مجهز باشد، اما احتمال دارد هواوی نسبت به معرفیِ مدل ساده‌تری با وضوح اچ‌دی نیز اقدام کند.

علاوه بر این وب‌سایت چینیِ CNMO مدعی است Huawei P8 دارای نسخه‌ی Max با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی خواهد شد. (وضوح نامشخص). Ascend P7 گوشی بسیار خوبی بوده و هست. بنابر این باید منتظر آینده بمانیم تا ببینیم ره‌آورد Huawei P8 چه خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25481 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/16 تعداد مشاهده: 1721
کلید واژه ها: ,
سافت گذر