کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316356 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Color Splash Studio در آی‌فون

در دنیای فناوری این روزهای ما برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزارهای متنوعی برای گوشی‌های موبایل هوشمند وجود دارند. برخی از آنها برای دوربین گوشی و عکاسی با آن است. یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای عکاسی با موبایل، اینستاگرام است. اما اگر از این نرم‌افزار خسته شده‌اید و به دنبال برنامه جالب و متفاوتی می‌گردید و همچنین از کاربران آی‌فون هستید، می‌توانید از نرم‌افزار Color Splash Studio استفاده کنید. این برنامه قبلا فقط برای دستگاه‌های مبتنی بر مک بود. اما در حال حاضر برای آی‌فون، و دیگر پلتفورم‌ها نیز عرضه شده است.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید به بهترین نحو ممکن از این نرم‌افزار استفاده کنید.

پس از نصب و اجرای Color Splash Studio، سه گزینه مختلف برای انتخاب عکس در اختیار شما قرار داده می‌شود؛ یکی از آنها این است که عکس جدید بگیرید، یک عکس از Camera Roll یا Photo Stream انتخاب کنید یا عکسی را از فیس‌بوک انتخاب کنید. پس از گرفتن یک عکس یا انتخاب آن از آلبوم، Color Splash Studio به شما اجازه می‌دهد تا عکس خود را تا پیش از تغییر رنگش به سیاه و سفید، برش بدهید. در این مرحله می‌توانید از انگشت خود برای رنگ کردن هرکدام از قسمت‌های مورد نظر استفاده کنید.

نرم‌افزار ویرایش عکس  Color Splash Studio در آی‌فون

در کنار کلید این نرم‌افزار، سه کلید دیگر نیز وجود دارد. کلیدهای رنگ به شما اجازه می‌دهند تا رنگ دلخواه را به عکس اضافه کنید. کلید Grayscale درست برعکس کار می‌کند. یعنی عکس را سیاه و سفید می‌کند.  استفاده از هر دوی این کلیدها به شما اجازه می‌دهد تا رنگ را به منطقه‌ای که می‌خواهید اضافه کنید. با انتخاب کلید Pan & Zoom می‌توانید اندازه دقیق‌تر و ضربه‌های درست‌تری از قلم را روی عکس داشته باشید.

نرم‌افزار ویرایش عکس  Color Splash Studio در آی‌فون

در بالای این نرم‌افزار ابزارهای متعددی وجود دارند. با کلیک روی گزینه Brush، چهار اندازه‌ مختلف از قلم‌مو برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید. برای هر کدام از قلم‌ها می‌توانید میزان قطر قلم، تاری و نرمی آن را به دلخواه تنظیم کنید. گزینه FX Effect، سه افکت مختلف نرم، رویایی و بسیار روشن را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید بین گزینه های sepia (قهوه‌ای) یا تُن آبی رنگ یکی را انتخاب و به جای سیاه و سفید استفاده کنید. کلید Adjust به شما امکان می‌دهد تا میزان رنگ یا شدت سیاه و سفیدی یا لایه‌های رنگی عکس را تغییر دهید. این گزینه همچنین امکان تنظیم میزان نور و شفافیت عکس را نیز به کاربر می‌دهد. در آخر، گزینه More Tools ، همان طور که از نامش پیداست، ابزارهای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا عکس‌های خود را ویرایش کند. به طور مثال، می‌توان به قابلیت معکوس سازی عکس اشاره کرد.

نرم‌افزار ویرایش عکس  Color Splash Studio در آی‌فون

بعلاوه همه اینها، در بالای همه گزینه‌های یاد شده کلید Undo وجود دارد. با وجود این کلید می‌توانید به طور مکرر اشتباه کنید بدون اینکه نگران خراب شده عکس بشوید زیرا همان طور که از نامش پیداست کلید بازگرداندن حرکت به حرکت قبلی است. وقتی همه کارهای لازم در مورد عکس خود را انجام دادید و از نتیجه کار راضی بودید، کلید Done را که در بالای سمت چپ صفحه وجود دارد، انتخاب کنید تا عکس ذخیره شود و بتوانید بعدها آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید عکس‌های ویرایش شده را در Camera Roll ذخیره کنید، آن را به عنوان یک کارت پستال با امضا برای دوستانتان ارسال کنید، آن را چاپ یا ایمیل کنید. همچنین می‌توانید آن را به خود نرم‌افزار FX Photo Studio ارسال کنید تا ویرایش‌های بیشتری را روی آن اعمال کنید. یا آن را در همه رسانه‌های اجتماعی مرسوم به اشتراک بگذارید. همان طور که می‌بینید این نرم‌افزار استفاده بسیار آسانی دارد.

نرم‌افزار ویرایش عکس  Color Splash Studio در آی‌فون
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25652 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/12/25 تعداد مشاهده: 1907
کلید واژه ها: ,
سافت گذر