کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ال‌جی یا هواوی؛ بهترین تولیدکننده برای نکسوس بعدی کدامند؟

کمپانی قدرتمند گوگل معمولا هر ساله تبلت‌های خود را اواسط سال و گوشی‌های نکسوس را در سه ماه پایانی سال ارائه می‌کند، این روند حداقل تا سال گذشته میلادی پابرجا بوده‌است. در مهرماه سال گذشته گوگل از فبلت نکسوس ۶ و تبلت نکسوس ۹ پرده‌برداری کرد که بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد. بزرگترین شگفتی قیمت نکسوس ۶ و سخت‌افزار آن بود. مسیر نکسوس سال‌ها یک مسیر کاملا مقرون به صرفه بود تا وقتی که این شرکت نکسوس ۶ را منتشر کرد.


google-nexus

کمپانی بزرگ گوگل هر سال برای به نمایش گذاشتن ورژن جدید سیستم‌عامل اندروید خود، دستگاه نکسوس جدیدی تولید می‌کند. اگر به خاطر داشته‌باشید اولین دستگاه نکسوس در دی ماه سال ۱۳۸۸ برای نمایش نسخه اورجینال اندروید ۲.۱ شیرینی خامه‌ای تولید شد و اچ‌تی‌سی کمپانی بود که مسئولیت ساخت گوشی هوشمند “نکسوس وان” را برعهده داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اسمارت‌فون‌های نکسوس اس، گلکسی نکسوس، نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۶ نیز بدنبال نکسوس وان آمدند. همچنین گوگل یک جفت تبلت نکسوس و گجت‌های هوشمند دیگری نیز در طول مسیر تولید محصولات خود عرضه کرد.

LG-Nexus-4-vs-Nexus-5

اهالی مانتین ویو با کمپانی‌های بزرگی چون اچ‌تی‌سی، سامسونگ، ال‌جی، موتورلا و ایسوز، به منظور سفارش ساخت این گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، همکاری می‌کرد. سؤالی که اکنون به ذهن می‌رسد این است که شریک تجاری گوگل در ساخت نکسوس بعدی کدام کمپانی خواهد بود؟

ال‌جی و هوآوی دو شرکتی هستند که به تازگی نامشان در شایعات مختلف شنیده میشود. زمان زیادی از شنیدن شایعه نکسوس ساخت هوآوی نمی‌گذرد. چنین گفته می‌شود که گوگل قصد همکاری با OEM اسمارت‌فون چینی را دارد.

پس از آن گوگل دیداری با ال‌جی در کره ترتیب خواهدداد تا به شایعات تولید نکسوس بعدی توسط این شرکت دامن بزند. در مورد همکاری کمپانی‌ها با گوگل برای ساخت نکسوس هر ساله هزاران شایعه وجود دارد و این‌طور که به نظر می‌رسد ال‌جی و هوآوی امسال ستارگان اصلی این شایعات هستند مگر اینکه کمپانی دیگری به آن‌ها بپیوندد.

Google-IO-2015

هنوز از این مسئله اطلاعی نداریم که آیا گوگل قصد دارد جدول زمان‌بندی برنامه‌های خود را تغییر دهد و یا یک اسمارت‌فون یا تبلت در “Google I/O” در اردیبهشت ماه ارائه کند یا نه، اما ظاهرا این مسئله بسیار بعید به نظر می‌رسد. در هر صورت هنوز هم برای بها دادن به این شایعات زود است. برای فهمیدن این مسئله دسترسی به یکی از OEMها کار بهتری خواهد بود. من به شخصه از دو اسمارت‌فون ال‌جی (نکسوس ۴ و نکسوس ۵) و اولین نسل تبلت نکسوس ۷ ایسوز استفاده کرده‌ام و حقیقت این است که تجربه کار با هر دو دستگاه را دوست داشتم و آنچه مسلم است این است که تولید گوشی بعدی نکسوس قطعا برای ال‌جی کار مشکلی نخواهد بود، خصوصا اگر آنها قصد داشته باشند پایه این گوشی همان گل سرسبد نسل G خودشان باشد.

Huawei-Nexus

از سوی دیگر نیز هوآوی تاکنون تولیدکننده هیچ‌یک از دستگاه‌های نکسوس نبوده است و به نوبه خود می‌تواند تجربه جالبی باشد. این کمپانی نیز مدت زیادی است که پیرامون سایر شرکت‌ها فعالیت می‌کرده است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های همراه در جهان است. شرکت هوآوی بیشترین محبوبیت خود را در کشورهای شرقی دارد اما به لطف تلاش فراوان و کار خوبش در تولید محصولات سال گذشته، نه تنها موفق به افزایش سود خود شده است بلکه همچنین توانسته است تبدیل به یک شرکت موفق و محبوب در سراسر دنیا شود.

پس از محصولاتی چون Ascend P7، Mate 7 و Honor 6 Plus، جالب خواهد بود که برند کمپانی هوآوی را روی اسمارت‌فون نکسوس ببینیم. این مسئله حتی بسیار جالب‌تر خواهد شد زیرا همانطور که مستحضر هستید، برند نکسوس تا کنون یک مسیر و یک خط سیر عالی را پیموده است. بنابراین در این صورت هوآوی خواهد توانست دستگاهی شبیه محصول Ascend Mate 7 خود که خوب به نظر می‌آید و از آلومینیوم ساخته شده تولید کند.

Huawei-Ascend-Mate7-Compact-MWC

مسلما بسیاری از کاربران مشتاق دیدن هرکدام از این تولیدکنندگان بعنوان سازنده اسمارت‌فون بعدی نکسوس هستند. هرچند بیشتر شیفته دیدن اولین تجربه هوآوی هستیم اما تصور نمی‌کنم جنبه‌های منفی جدی برای هر کدام از این شرکت‌ها وجود داشته باشد. همین‌طور بر این باورم که شاید اکثریت مردم مایلند دوباره ال‌جی را که تاکنون در زمینه تولید نکسوس تقریبا موفق بوده است، انتخاب شود.

یک مسئله دیگر قابل ذکر این است که هر چند ممکن است هیچکدام از این شایعات حقیقت نداشته باشند، اما آنچه مسلم است این است که تا زمان انتشار این موضوع توسط خود گوگل شایعات زیادی در این‌باره خواهیم شنید. گوشی بعدی نکسوس در سه ماهه آخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد، مگر اینکه گوگل قصد تغییر غیر منتظره سیاست‌های خود را داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25740 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/05 تعداد مشاهده: 1680
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

علی 1394/01/05 15:23
من فکر میکنم گوگل با دوتاشون بزنه چون هم میخواد یه گوشی با قیمت مناسب و یک گوشی به عنوان پرچمدار و برلی رقابت با قول های بازار شاید هم در دو اندازه ی مختلف برای همین اون نکسوس مقرون به صرفه رو با هواوی و اون نکسوس پرچمدار که اسمش میشه نکسوس 7 رو با ال جی میزنه و چون ال جی گفته که میخواد تو شیش ماهی دوم یه گوشی بالا تر از سری جی بزنه بعید نیست که منظورش نکسوس 7 باشهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet