کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزودن میانبر ارسال پیام و برقراری تماس به نوتیفیکشن سنتر

Favorite-Contacts-Launcher-Header-e1427481553730

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ اگر دستگاه خود را جیلبریک نکرده باشید مطلع هستید که سفارشی‌کردن سیستم عامل آی‌اواس به هیچ وجه ممکن نیست. حتی اگر این خصوصی‌سازی تنها ساخت یک میانبر برای برقراری سریع یک تماس یا ارسال یک پیام به شیوه‌ی دلخواه باشد. این که نخواهید دستگاهتان را جیلبریک بکنید، اما در عین حال از چنین امکاناتی نیز محروم بمانید طبیعتاً آزاردهنده است. اینجاست که باید شکرگزار تغییراتی باشید که اپل در آی‌اواس ۸ به وجود آورد. در آی‌اواس ۸ توسعه‌دهندگان این امکان را یافته‌اند که ویجت‌های متنوعی برای نوتیفیکشن سنتر تولید کنند. یکی از همین ویجت‌ها که موضوع بحث ماست Favorite Contacts Launcher نام دارد.

 

Favorite Contacts Launcher ویجتی است که اسامی مخاطبان دلخواه شما را همواره در نوتیفیکشن سنتر برای دسترسی سریع نگه می‌دارد و امکان ارسال پیام متنی، برقراری تماس صوتی یا تماس از طریق فیس‌تایم با آن‌ها را ممکن می‌سازد. زمانی که نخستین بار Favorite Contacts Launcher را نصب کرده و آن را باز می‌کنید راهنمایی می‌بینید از نحوه‌ی کار ویجت اپلیکیشن. درخواست دسترسی به دفترچه تلفن مطرح می‌شود و می‌توانید هر یک از مخاطبان موجود در دفترچه تلفن را به خورد ویجت بدهید. برای هر یک از مخاطبان اضافه‌شده می‌توانید به طور مستقل هر یک از قابلیت‌های تماس صوتی، تماس با فیس تایم یا ارسال پیام را غیرفعال کنید.

 

Favorite-Contacts-Launcher-Settings-e1427481711153

 

Favorite Contacts Launcher در زمینه‌ی برقراری تماس بسیار عالی عمل کرده و به طور مستقیم هر جا که هستید تماس دلخواهتان را برقرار می‌کند. یعنی شورتکات‌هایی که ساخته می‌شوند تنها شورتکاتی به اپلیکیشن Phone برای برقراری تماس نیستند و تپ‌کردن بر روی گزینه‌ی تماس مستقیماً تماس را برایتان برقرار می‌کند. اما در زمینه‌ی ارسال پیام متنی قضیه کمی متفاوت است و وقتی بر روی ارسال پیام تپ می‌کنید اپلیکیشن Messages برایتان باز می‌شود و پیام را باید از این طریق ارسال کنید.

 

Favorite-Contacts-Launcher-Purchases-e1427481671229

 

در حالت کلی Favorite Contacts Launcher اپلیکیشنی رایگان است. اما نه بدین معنا که تمامی امکانات به طور رایگان در اختیارتان است. در حالت رایگان تنها می‌توانید ۳ مخاطب به نوتیفیکشن سنتر اضافه کنید و برای دستیابی به موارد بیشتر باید سراغ خریدهای درون‌اپی تعبیه‌شده بروید. آنطور که در بخش خریدها آمده است، خرید بسته‌ی Gold Package به شما امکان تعریف‌کردن شورتکات برای اپلیکیشن WhatsApp را نیز می‌دهد. Favorite Contacts Launcher را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25793 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1394/01/09 تعداد مشاهده: 1640
سافت گذر