کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۱۰ کاری که گلکسی اس ۶ قادر به انجام آنهاست اما آیفون ۶ نه

اپل پس از عرضه آیفون ۶ توانست به سودی در دوره سه ماهه دست پیدا کند که تقریبا هیچ شرکت دیگری قادر به دستیابی به آن نبود. هنوز هم آمار و ارقام حاصل از فروش آیفون ۶ بسیار امیدوارکننده پیش بینی می‌شوند، اما این گوشی یک رقیب جدی در ماه آینده خواهد داشت و آن هم چیزی نیست جز گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج.


galaxy-s6-iphone-6-comparison

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ هر سه مدل گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید محسوب می‌شوند اما با این حال پرچمداران جدید سامسونگ دارای ویژگی‌هایی هستند که صاحبان آیفون ۶ را به حسادت وا می‌دارند! با فارنت همراه باشید تا با هم ۱۰ مورد از تاثیرگذارترین ویژگی‌های گلکسی اس ۶ سامسونگ که آیفون ۶ اپل از آنها بی بهره است را با هم مرور کنیم.

۱) شارژ سریع

اگرچه آیفون ۶ در زمینه شارژ سرعت بسیار خوبی دارد (خصوصاً زمانی که از ترفند مخصوصش استفاده کنید)، اما باز هم نمی‌توان گفت حتی به سرعت شارژ شدن گلکسی اس ۶ نزدیک است. گوشی جدید سامسونگ فقط با ۱۰ دقیقه شارژ قادر است چندین ساعت زمان آماده به کار به شما ارائه دهد.

Galaxy-S6-Wireless-charger

۲) شارژ بی‌سیم

اگرچه تکنولوژی‌های شارژ بی سیمی که در نمایشگاه CES 2015 دیدیم واقعا جذاب بودند، اما   Galaxy S6 و S6 edgeنیز از تکنولوژی شارژ بی سیم داخلی بهره می‌برد. اما اگر شما صاحب یک آیفون ۶ باشید باید با استفاده از یک هک یا یک کیس زشت این قابلیت را داشته باشید.

۳) اجرای بیش از یک برنامه بطور همزمان

پلتفرم iOS اپل از مالتی تسکینگ پشتیبانی می‌کند اما تنها می‌توان یک برنامه را در لحظه اجرا کرد.

Galaxy-S6-Multitasking

با S6 و S6 edgeشما می‌توانید دو برنامه را در کنار هم اجرا نمایید و حتی محتویات را از یکی به دیگری Copy و Paste نمایید.

۴) نمایش بخش کوچکی از صفحه برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها

قابلیت rub-to-wake سامسونگ شاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما واقعا کاربرد جالبی دارد، چرا که به شما اجازه می‌دهد تا در پنل کناری Galaxy S6 edge نوتیفیکیشن‌ها را ببینید، بدون اینکه صفحه نمایش را روشن کنید.

۵) نمایش فرد تماس گیرنده بدون برداشتن تلفن

اگر گوشی گلکسی اس ۶ اج شما از سمت صفحه نمایش بر روی میزتان قرار گرفته باشد، بر اساس رنگی که برای مخاطبان خود تنظیم کرده‌اید، گوشی با استفاده از همان نور رنگی شما را از تماس مخاطب مورد نظر آگاه می‌سازد، بدون آنکه لازم باشد به صفحه نمایش نگاه کنید.تصویر متحرک زیر بخوبی بیانگر این قابلیت است.

Galaxy-S6-Edge-Color-who€™s-calling

۶) پرداخت با موبایل در همه جا

سرویس Apple Pay فوق‌العاده است و فکر نمی‌کنیم از این ساده‌تر امکان پذیر بوده باشد. با این حال هنوز در اکثر فروشگاه‌ها قابل استفاده نیست. Samsung Pay، از سوی دیگر از تکنولوژی هیبریدی که با درگاه‌های پرداخت جدید NFC و همچنین درگاه‌های استاندارد کارت‌های اعتباری سازگاری دارد، استفاده می‌کند.

New-Samsung-Pay-mobile-payment-service

هر دو مدل جدید Galaxy S از این قابلیت استفاده می‌کنند، که در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

۷) فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی

دوربین جدیدی که سامسونگ در گلکسی S6 و S6 edge استفاده کرده، قطعاً فوق‌العاده است چرا که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی است و به شما اجازه می‌دهد با یک لمس روی سوژه مورد نظرتان همواره آن را در فوکوس قرار دهید. این ویژگی در دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداری قابل استفاده است.

samsung-galaxy-s6-camera-menu

۸) راه‌اندازی سریع دوربین

اگر دو مرتبه بر روی دکمه Home گلکسی اس ۶ فشار دهید، برنامه دوربین در عرض تنها ۰.۷ ثانیه اجرا می‌شود که خارق‌العاده است. این قابلیت حتی زمانی که صفحه گوشی خاموش است نیز قابل استفاده می‌باشد. دوربین آیفون ۶ به لطف صفحه لاک اسکرین و میانبرهای کنترل پنل نیز به آسانی اجرا می‌شود اما به هیچ عنوان به اندازه گلکسی اس ۶ سریع نیست.

۹) استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون

دارندگان آیفون ۶ می‌توانند با استفاده از لوازم جانبی و یا برخی برنامه‌ها که با برخی گیرنده‌ها سازگاری دارند، این قابلیت را داشته باشند. از آن طرف گلکسی اس ۶ این قابلیت را با استفاده از پورت اینفرارد در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وسیله‌ای را کنترل نمایید.

Samsung-Galaxy-S6-heart-rate

۱۰) از ضربان قلب خود با خبر باشید!

اگر آیفون ۶ دارید می‌توانید با استفاده از دوربین پشتی و فلاش و برنامه‌های مخصوص ضربان قلب خود را مشاهده نمایید، اما باید بدانید از بین ده‌ها برنامه‌ای که تست کردم تقریبا همگی کند و بی‌دقت بودند! Galaxy S6 و S6 edge از یک سنسور ویژه نمایش ضربان قلب بهره می‌برند و دقت بسیار بالایی دارند.

galaxy-s6-iphone-6-comparison-side-hands

اینها قابلیت‌هایی بودند که گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ از آنها برخوردار هستند اما آیفون ۶ اپل از آنها برخوردار نیست. به هر حال قابلیت‌هایی هم می‌توان ذکر کرد که دقیقا خلاف این موضوع باشند یعنی گلکسی اس ۶ سامسونگ از انها بی‌بهره بوده و آیفون ۶ برخوردار از آنها باشد. این گونه قابلیت‌ها معمولا تعیین‌کننده خرید کاربران خواهد بود و مطمئنا می‌تواند نگاه کاربران را با توجه به نوع استفاده انها تغییر دهد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25806 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/10 تعداد مشاهده: 1365
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین دانش 1394/01/14 17:01
من به راحتی میتونم این عدد ده رو به بیست برسونم