کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر بیشتر از Xperia Z4 پرچم‌دار آینده سونی

سونی برخلاف انتظار در نمایشگاه MWC 2015 گوشی پرچم‌دار خود Xperia Z4 را رونمایی نکرد و حالا هواداران سونی بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند زد۴ چگونه خواهد بود. امروز مجدداً تصاویری منتسب به این گوشی درز کرده که خبر از تغییرات ظاهری بسیار اندک می‌دهد.


Xperia-Z4-back

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ابتدا در اسفندماه بود که رندرهایی از این گوشی منتشر شد که برخی از طرفداران سونی را به علت استفاده چندباره از طراحی تکراری ناامید کرد. شاید مهم‌ترین تغییر در طراحی این گوشی نسبت به Xperia Z3 حذف درپوش درگاه microUSB ضمن حفظ ویژگی مقاومت در برابر آب و گردوغبار باشد. همچنین اسپیکرها نیز به لبه منتقل شده اما اندازه صفحه‌نمایش در ۵.۲ اینچ ثابت نگه داشته شده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید طراحی کلی کاملاً بدون تغییر روال Xperia Z را پیش گرفته و شماره مدل E6553 واقعی بودن تصاویر را تأیید می‌کند. گفته می‌شود سونی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه یکی با وضوح صفحه ۱۰۸۰p و دیگری با وضوح صفحه QHD 1440p برای علایق مختلف عرضه خواهد کرد. چیپست گوشی طبق انتظار اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام با پردازنده گرافیکی ادرنو ۴۳۰  بوده و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد.

وضوح دوربین بار دیگر ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو اعلام شده و امیدواریم سونی این‌بار الگوریتم ذخیره تصاویر را بهبود بخشیده و همچنین وضوح ۲۰.۷ مگاپیکسلی را برای حالت خودکار به جای ۸ مگاپیکسلی تنظیم کرده باشد. همان‌طور که می‌دانید سنسور دوربین گوشی‌های محبوبی مانند گلکسی اس۶، گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ ساخت سونی است اما پرچم‌داران سونی به نسبت تصاویر بدتری ثبت می‌کنند.

گفته می‌شود در حالی که سونی از همان سنسور IMX220 استفاده شده در اکسپریا زد۱ تا زد۳ استفاده می‌کند اما کیفیت تصاویر این‌بار بهبود یافته است.

Xperia-Z4-vs-Z3-camera

امروز همچنین خبر رسید که اپراتور T-Mobile آمریکا نیز به عرضه Xperia Z3 پایان داده است و شاید این خبر مقدمه‌ای برای رونمایی زد۴ در آینده نزدیک باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25873 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/18 تعداد مشاهده: 1454
سافت گذر