کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی نوت 5 با بدنه‌ی شیشه‌ای و صفحه‌نمایش 4K فاش شد

سامسونگ در گلکسی اس ۶ بالاخره استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی در پرچمداران را کنار گذاشت و حالا شایعه شده که گلکسی نوت 5 این شرکت نیز از کیفیت ساخت مشابه و صفحه‌نمایش با رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ظاهرا قرار است که سامسونگ از همان زبان طراحی گلکسی اس ۶ در فبلت نسل آینده‌ی خود نیز استفاده کند. انتظار داریم گلکسی نوت ۵ در حاشیه‌ی کنفرانس IFA 2015 در برلین رونمایی شود.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders 2

اگر به تصاویر رندر شده از گلکسی نوت ۵ دقت کنید متوجه‌‌ی شباهت طراحی این گوشی با گلکسی اس 6 خواهید شد. براساس شایعات، ضخامت گلکسی نوت 5 به 7.9 میلی‌متر خواهد رسید و صفحه‌نمایش آن نیز از نوع AMOLED و این بار با رزولوشن 4K خواهد بود. این گوشی همچنین از نسل جدید درگاه USB نوع C بهره خواهد برد تا کابل USB از هر دو طرف به راحتی وارد درگاه مربوطه شود.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders

گفته می‌شود گلکسی نوت 5 به باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. بخش تولید نمایشگر سامسونگ در تلاش است تا تولید انبوه پنل‌های AMOLED با رزولوشن 4K را برای استفاده در فبلت بعدی این شرکت آغاز کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26277 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/11 تعداد مشاهده: 1642
سافت گذر