کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخابرات تلگرام را مسدود کرد

شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استانها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازموبنا، کاربران این شرکت از حوالی ظهر روز گذشته درموبایل و کامپیوترهای خود با صفحات غیر فعال برنامه تلگرام رو به رو شده و موفق به استفاده از این برنامه نشدند.
انسداد و حذف برنامه تلگرام توسط شرکت مخابرات درحالی است که سایر شرکت های خدمات دهنده اینترنت این سرویس را همچنان و بدون اختلال به کاربران خود ارائه می دهند.
انسداد و غیر فعال کردن برنامه تلگرام از سوی شرکت مخابرات بلافاصله با واکنش و انتقاد انبوهی از کاربران اینترنت این شرکت قرار گرفت و آن ها در شبکه های مجازی و سایرکانال های ارتباطی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
تلگرام از جمله اپلیکیشن های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل ویژگی و قابلیت های برتر از جمله سرعت ، امنیت ، فضای ذخیره سازی و تنوع درپلت فرم ها و باز بودن متن با استقبال زیادی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته به گونه ای که به ویژه درماه های اخیر خیل عظیمی از کاربران از سایر پیام رسانها از جمله وایبر به سوی این برنامه کوچ کردند.
تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از یک میلیارد پیام در سرورهایش رد‌ و‌ بدل می‌شود.
فارغ ازاقدام جدید و یک سویه شرکت مخابرات که خود به تنهایی موج نارضایتی کاربران از این شرکت را دامن زده در ارزیابی کلی هم نقد و انتقادات زیادی به عملکرد و خدمات این شرکت در میان مردم و مسوولان وجود دارد.
نحوه ارائه و پایین بودن کیفیت خدمات این شرکت در سال های اخیربه طور فزاینده موحب نارضایتی و روی گردانی مردم و مشترکان از این شرکت شده است .
این شرکت با وجود دریافت پول های کلان از مردم و تحمیل هزینه های اضافی به آنان خدماتی در شان آن ها ارائه نمی دهد و در بسیاری از بخش ها به ویژه در بخش خدمات پشتیبانی با مشکلات و نابسامانی های بسیاری رو به رو است .
نظام پشتبانی این شرکت موسوم به "۲۰۲۰" در رفع مشکلات اینترنتی و پاسخگویی به کاربران به قدری فشل و آزار دهنده است که نوبت های من درآوردی آن در دنیای پیشرفته امروز کارکردهای کل این مجموعه را زیر سوال برده و به شدت به جایگاه آن لطمه زده است .
دراین سیستم به اصطلاح خودکار بسیاری از مردم و مشترکان اینترنت برای رفع ساده ترین مشکل خود باید ساعت ها پشت خط معطل بمانند تا کسی از آن سوی تلفن آن هم به صورت مبهم و منقطع پاسخ دهد و رفع مسوولیت کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26370 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/02/20 تعداد مشاهده: 1245
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1394/02/24 22:38
مزخرف ترین شرکته بخدا
یه قرار داد یه ساله بستم....حالا میگم سرعت نداره حذف کنید ....میگن اشکال از شماست
محمد حسن طباطبایی 1394/02/21 14:43
شما دارید با این لحن به مخابرات و کشور لطمه میزنید.
بدون اینکه جوابیه مخابرات رو بزارید دارید از یه سرویس غربی حمایت میکنید.
joker 1394/02/21 12:17
سلام
خوشبختانه فعلاً در شهر ما که اتفاقی برای تلگرام نیفتاده ولی خیلی جالبه برام که چرا تلگرام/ چرا وایبر و لاین و بقیه نه که این همه داد و بیداد کردن که برای اسرائیله و فلانه و بهمانه . اومدن تلگرام که به قول شما از نظر امنیت و سرعت که دو گزینه مهم هستند رو مسدود کرده ؟
-- 1394/02/21 10:06
واقعا مسخره است. البته کامل طبیعی چون نون خودشان را آجر کرده بود
مهدی مختاری 1394/02/21 08:47
سلام
من حیرون هم یکسال اینترنت ازمخابرات گرفتم بخاطر مودم رایگانش 😅ولی کاش نگرفته بودم خودش خودبه خودریست میشه باید ازدوباره کانفینگ کرد ازبس رفتم مخابرات جواب درستی نمی گیرم بماند بهم میگه این نوع مدلش همیجوری هست شبها هم نزدیک 1می شود رایگان می شود سرعت یاپایین هست بعضی وقتها قطع
ناشناس 1394/02/21 00:16
دقیقا من رفتم 3 گیگ ماهی 11 تومن ثبت نام کردم اونم محدود یعنی وقتی 3 گیگم تموم شد قطع بشه بعد می بینم روی قبض تلفن 20 تومن یا بیشتر بول اینترنت می آد lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
babak.t 1394/02/20 23:37
مقصر خودم ما هستیم . اون چیزی که پرهستش تو مملکت ما اینترنت بی کیفیت هستش . تخلیه کنید همین !lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus