کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اخراج ۷٫۰۰۰ نفر از کارکنان بلک بری و شایعات در مورد مایکروسافت

در روزهای اخیر شایعات حول خرید بلک بری توسط مایکروسافت بسیار افزایش یافته است. به نظر می‌رسد ساتیا نادلا در نظر دارد تا نداشته‌های مایکروسافت را با خرید کمپانی‌های دیگر جبران کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که مایکروسافت درصدد خرید بلک بری با پرداخت ۷ میلیارد دلار است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دیروز شایعاتی در خصوص علاقه‌ی مایکروسافت به خرید بلک بری منتشر شد. امروز گزارشی منتشر شده که نشان از علاقه‌ی مایکروسافت برای خرید این کمپانی به قیمت ۷ میلیارد دلار دارد. بلک بری موفق شده تا در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی بیش از ۱.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد و پس از ماه‌ها سود اندکی را به جیب بزند. این کمپانی اعلام کرده که در جهت رسیدن به سوددهی بیشتر در نظر دارد تا ۷٫۰۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند.

جان شن، مدیرعامل بلک بری در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما تصمیم گرفته‌ایم تا گوشی‌های هوشمند خود را از نظر نرم‌افزار، سخت‌افزار و کاربردهای تجاری بیش از پیش تقویت کنیم و این تصمیم کارکنان ما در اقصی نقاط جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در حال حاضر ما باید درآمد حاصل از گواهی‌ها و نرم‌افزار خود را افزایش دهیم. در ماه‌های آتی خواهید دید که رشد فزاینده‌ای در مورد فعالیت‌های مرتبط با فروش و بازاریابی روی خواهد داد. ما به همکاری استراتژیک با سایر کمپانی‌ها ادامه خواهیم داد و سعی خواهیم کرد تا تمرکز خود را برای بالا بردن فروش و همچنین ارائه‌ی پیشنهادات جدید قرار دهیم.

براساس گزارش‌های منتشر شده بلک بری مصداق بارز سرویس تجاری است که می‌تواند به مایکروسافت کمک کند و حتی شنیده‌ها گویای این موضوع است که مایکروسافت کمپانی‌های سرمایه‌گذاری را برای ارزیابی این خرید به کار گرفته است. مایکروسافت برای تصاحب نوکیا نیز ۷ میلیارد دلار پرداخت کرد. با توجه به اینکه مایکروسافت سیاست خود را برای ارائه‌ی سرویس‌های تجاری متمرکز کرده، می‌توان این خرید را تاحدود بسیار زیادی منطبق بر سیاست‌های ردموندی‌ها خواند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26528 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/03 تعداد مشاهده: 1624
سافت گذر