کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل تاندربولت 3 را با کانکتور USB-C ارائه می‌کند

اینتل به جای آن که وارد رقابت با USB-C شود در نمایشگاه کامپیوتکس اعلام کرد که نسل بعدی استاندارد تاندربولت این کمپانی با کانکتور USB-C راهی بازار خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پس از آن که دو کمپانی اپل و گوگل در کامپیوترهای جدیدشان به کانکتور USB-C علاقه نشان دادند، سرنوشت استاندارد تاندربولت که کمتر مورد استقبال قرار گرفته بود، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اگر استاندارد محبوب USB بتواند بخش عمده‌ای از کاربردهای تاندربولت را پوشش دهد، چه آینده‌ای را باید برای استاندارد تاندربولت متصور باشیم؟ سیاست اینتل همواره به این صورت بوده که «اگر نمی‌توانید رقیبی را شکست دهید، با او همراه شوید»، و در همین راستا نسل بعدی استاندارد تاندربولت این کمپانی، Thunderbolt 3 با یک کانکتور USB نوع C ارائه می‌شود.

usb-c

تصمیم اینتل مبنی بر استفاده از کانکتور USB-C برای پیاده سازی تاندربولت بعدی، که در نمایشگاه کامپیوتکس اعلام شد، ستودنی است، چرا که این کار باعث یکپارچه شدن درگاه‌های موجود روی کامپیوترهای مختلف می‌شود، اما از سویی در کوتاه مدت موجب سردرگمی می‌شود. یک کابل تاندربولت 3 دقیقا مشابه کابل‌های USB-C کنونی خواهد بود و همان کاربرد را خواهد داشت، البته سرعت انتقال این کابل در حالت تاندربولت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه خواهد بود. تنها چیزی که باعث می‌شود یک پورت تاندربولت را از پورت USB-C تشخیص دهید، لوگوی لایتنینگی است که روی کابل تاندربولت مشاهده می‌شود. این دو استاندارد ساختاری کاملا متفاوت با یکدیگر دارند. سرعت انتفال داده کابل‌های USB-C اصلا به اندازه تاندربولت 3 نیست.

usb-c-vs-thunderbolt

کلیه ابزارهای جانبی و کابل‌های تاندربولت و تاندربولت 2 به وسیله یک آداپتور با تاندربولت 3 سازگار خواهند شد. اینتل انتظار دارد که اولین محصولات مبتنی بر تاندربولت 3 تا پایان امسال معرفی شده و با آغاز سال جدید میلادی شاهد محصولات متنوعی با پشتیبانی از این درگاه در بازار باشیم. حالا که اینتل به جای رقابت با USB نوع C به پشتیبانی از آن روی آورده، می‌توانیم آینده درخشانی برای این کانکتور نوپا متصور شویم. بدون شک این تصمیم اینتل در درازمدت به نفع کاربران خواهد بود تا روی هر کامپیوتر، کانکتورهای متفاوتی نبینند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26695 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/13 تعداد مشاهده: 1738
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر