کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاتریوت کیت رم 16 و 128 گیگابایتی از سری Viper 4 را معرفی کرد

در حال حاضر کمپانی‌های Corsair و Kingston کیت رم DDR4 خود را مبتنی بر DIMM با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی معرفی کرده‌اند؛ حال نوبت شرکت پاتریوت است که اخیرا کیت رم جدیدی از سری Viper معرفی کرده است.

DIMM مخفف dual in-line memory module است و رم‌هایی از نوع DDR را شامل می‌شود، اما RIMM مخفف Rambus in-line memory module است که شامل رم‌های RD می‌شود. در حقیقت DIMM در 3 استاندارد متفاوت ساخته شده است. نه تنها DIMM از نوع DDR با استاندارد سیستم DDR2 ناسازگار است، بلکه حتی در سوکت مخصوص به آن هم وارد نمی‌شود. خوشبختانه سیستم‌های DDR و DDR2 دیگر استفاده نمی‌شوند و رایانه‌های مدرن همه به سیستم DDR3 مجهز هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ حال رم‌های جدیدی که شرکت پاتریوت معرفی کرده با توان ۲۴۰۰ مگاهرتز، با تایمینگ‌های ۳۱-۱۶-۱۶-۱۴ و ولتاژ ۱.۲ ولت و پروفایل XMP اینتل اجرا می‌شود. اینتل پروفایل‌های Extreme Memory Profile یا XMP را به عنوان پروفایل‌های اضافه‌ توسعه داده تا سازندگانی که رم‌هایی برای سرعت‌های بالاتر تولید کرده‌اند، از آن استفاده کنند. بنابراین در بیشتر رم‌ها یک پروفایل XMP هم ذخیره شده است. 

رم‌های جدید پاتریوت صرفا برای کلاکینگ طراحی شده‌اند؛ این شرکت مدعی شده که طراحی رم‌های جدید عملکرد خوبی را ارائه‌ می‌کنند. این رم‌ها با گارانتی مادام‌العمر عرضه می‌شوند که تنها در صورت وارد شدن ضربه‌ی فیزیکی، گارانتی آن‌ها از بین می‌رود. 

شرکت Kingston مدعی شده که به زودی کیت رم ۱۲۸ گیگابایتی را با فرکانس ۳۰۰۰ مگاهرتز ارائه می‌کند، از سوی دیگر شرکت Corsair نیز کیت رم‌های خود را با فرکانس‌های ۲۶۶۶ و ۲۴۰۰ گیگاهرتز و تایمینگ‌های ۳۱-۱۶-۱۶-۱۴ معرفی کرده که با این اوصاف رم‌های جدید پاتریوت با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز در رده‌ی رم‌های پرسرعت قرار نمی‌گیرند.

شرکت پاتریوت زمان عرضه‌ی این رم‌ها را سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ اعلام کرده که در زمان عرضه نیز اطلاعات بیشتری را از این کیت در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت کیت رم جدید پاتریوت در دسترس نیست اما احتمالا با قیمت بالا به بازار عرضه شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26699 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/13 تعداد مشاهده: 1865
سافت گذر