کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هفت اپلیکیشن اندرویدی کارآمد برای انتقال فایل‌ به کامپیوتر و بالعکس

امروزه انتقال فایل از موبایل و تبلت به کامپیوتر یکی از امور رایج کاربران به شمار می‌رود. این فایل‌ها شامل عکس، آهنگ، مستندات متنی و فایل‌های مختلف دیگر است. راه‌های مختلفی برای انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر و بالعکس وجود دارد.

ایردروید (AirDroid)

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپلیکیشن ایردروید یکی از معروفترین راه‌های دسترسی از کامپیوتر به دستگاه‌های اندرویدی است. با این اپلیکیشن شما می‌توانید عملیات مختلفی مانند ارسال و دریافت پیامک و مشاهده‌ی اعلان‌های مختلف و استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌آپ، وی چت و غیره را انجام دهید اما برای انجام برخی از این کارها شما باید دسترسی روت داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین امکانات گسترده‌ی دیگری نیز دارد. شما می‌توانید فایل‌های مختلف را از کامپیوتر به اندروید و بالعکس ارسال کنید؛ برای این کار نیاز نیست به شبکه‌ی بخصوصی متصل شوید. این اپلیکیشن یکی از بهترین روش‌هایی است که با آن می‌توانید اطلاعات دستگاه اندروید خود را در کامپیوتر داشته باشید.

پایگاه داده‌های ابری (دراپ‌باکس، گوگل‌درایو، وان‌درایو و . . .)

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای نگهداری فایل‌ها، قرار دادن آن‌ها در پایگاه‌ داده‌های ابری است. دراپ‌باکس، وان‌درایو، گوگل‌درایو و شرکت‌های مختلف دیگر این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. این کار به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های مختلف خود را با هم سینک کنید و یکپارچگی بین کامپیوتر خود و دستگاه‌های دیگر بوجود آورید. این قابلیت باعث می‌شود تا شما فایل‌های خود را به پایگاه‌ داده‌ی ابری مورد نظر بفرستید و سپس از طریق مرورگر کامپیوتر خود به آن دسترسی پیدا کنید و حتی آن را دانلود کنید؛ عکس این کار نیز مقدور است و شما امکان این را دارید که اطلاعات خود را از کامپیوتر به پایگاه داده‌ی ابری آپلود کنید و سپس از طریق دستگاه اندروید خود به آن دسترسی پیدا کنید. پایگاه داده‌‌های ابری کاربردهای فراوانی دارند و به سرعت در حال پیشرفت هستند. کاربرد مذکور تنها یکی از موارد کاربری آن‌ها می‌باشد که بسیار کارآمد است.

Material-Design-for-Google-Drive-Docs-Sheets-Slides

 

ES File Explorer

این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل برای اندروید به شمار می‌رود که دارای ويژگی‌های گسترده‌ای برای تعامل با دستگاه‌های دیگر متصل به شبکه است. برای مثال شما قادر هستید تا با متصل کردن دستگاه اندروید خود به شبکه‌ای که کامپیوتر‌تان در آن قرار دارد از طریق این اپلیکیشن به کامپیوتر خود دسترسی پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق شبکه وای‌فای به تبادل فایل با آن بپردازید؛ البته به یاد داشته باشید که سطح این دسترسی براساس تنظیمات امنیتی کامپیوترتان خواهد بود. این خصوصیت برای افرادی که قصد دارند تا با یک تیر دو نشان بزنند و همزمان، علاوه بر داشتن قابلیت‌های اپلیکیشن‌های انتقال فایل، از امکانات مدیریت فایل نیز بهره‌مند شوند بسیار مفید خواهد بود و رابط کاربری این اپلیکیشن به آسانی این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Mobizen

این اپلیکیشن با وجود اینکه کارایی نسبتا خوبی دارد، کمتر شناخته شده است. با این نرم افزار نیز همانند اپلیکیشن ایردروید می‌توانید کامپیوتر خود را به دستگاه اندرویدتان متصل کنید و کارهای مختلفی از قبیل انتقال فایل، مشاهده اعلان‌ها و عملیات مشابه دیگر را انجام دهید. همچنین این اپلیکیشن به شما این امکان را خواهد داد تا آینه‌ای از صفحه‌ی نمایش دستگاه اندروید خود را در کامپیوتر خود داشته باشید و حتی به ضبط صفحه‌ی نمایش آن بپردازید؛ البته استفاده از این قابلیت دارای محدودیت‌هایی نیز می‌باشد. چنین قابلیتی برای انجام ارائه در جلسات مختلف بسیار مفید است اما برای ضبط‌های با مدت طولانی مناسب نیست. در هر صورت این اپلیکیشن گزینه‌ی مناسب دیگری برای کاربردهای انتقال فایل به شمار می‌رود و کارایی خوبی را نیز در این زمینه از خود نشان داده است.

Pushbullet

در دنیای اپلیکیشن‌های اندرویدی که امکان اتصال و انتقال فایل بین کامپیوتر و دستگاه‌های اندرویدی را به وجود آورده‌اند، پوشبولت در کنار ایردروید به عنوان بهترین‌های این مجموعه تلقی می‌شود. امکاناتی از قبیل ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر به همراه ویژگی‌های مفید دیگری مانند کپی کردن لینک از اندروید به کامپیوتر، چک کردن اعلانات مختلف و انتقال فایل توسط این اپلیکیشن قابل دسترسی است. همانند ایردروید امکان اتصال دستگاه اندرویدی شما به کامپیوتر فارغ از اینکه حتما باید در یک شبکه محلی باشند وجود دارد. این قابلیت برای شما امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید عملیات انتقال فایل و چک کردن پیام‌ها را از هر مکانی انجام دهید. این ویژگی فوق العاده باعث شده است که توسعه دهندگان وقت زیادی را صرف توسعه و بهبود کارایی و افزایش کاربرد رابط کاربری آن نمایند. به این منظور همچنین افزونه‌ی کروم نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند از طریق این مرورگر محبوب به امکانات مذبور دسترسی پیدا کنند.

SuperBeam

سوپربیم یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که با آن می‌توان دستگاه اندروید را به واسطه‌ی وای‌فای به کامپیوتر وصل کرد. برای استفاده از این نرم‌افزار بهتر است دستگاه اندروید و کامپیوتر در شبکه‌ی وای‌فای یکسانی قرار داشته باشند. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار راحتی است که شما را در استفاده از این نرم افزار راضی نگه می‌دارد. شما همچنین برای ارتباط دستگاه در این اپلیکیشن می‌توانید از اسکن کد QR یا NFC نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن لیستی از فایل‌های انتقالی را در خود دارد و شما در صورت نیاز می‌توانید لاگ‌های موجود را بررسی کنید. با خرید نسخه‌ی پیشرفته‌ی این اپلیکیشن می‌توانید به ویژگی‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید.

Sync

افرادی که در ارتباطات مختلف دغدغه‌ی مسائل امنیتی را دارند باید این اپلیکیشن را مورد بررسی و مطالعه‌ی بیشتری قرار دهند. سینک به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را با یک کامپیوتر بدون استفاده از ارتباطات ابری یا هر چیز مشابه دیگری، جفت کنید؛ با چنین ویژگی شما قادر هستید که انتقال فایل کاملا امنی را بین دستگاه‌های مختلف‌تان داشته باشید. این اپلیکیشن امکان مشاهده‌ی پوشه‌ها و فایل‌هایی که از قبل تعیین نموده‌اید را به شما می‌دهد. چنین ویژگی در واقع حس استفاده از ذخیره‌سازی ابری را به کاربر القا می‌کند. کاربرد این نرم افزار رایگان بسیار آسان است.

روش‌های دیگر انتقال فایل

روش‌های مختلفی برای انتقال فایل از کامپیوتر به دستگاه اندروید یا بالعکس، بدون استفاده از اپلیکیشن وجود داد.

بلوتوث

اگر لپ‌تاپ شما ماژول بلوتوث داشته باشد یا اگر دانگل بلوتوث برای کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود دارید، می‌توانید از این طریق دستگاه خود را با کامپیوترتان جفت نموده و انتقال فایل انجام دهید. به یاد داشته باشید که نرخ انتقال در این روش بسیار کند است و فقط برای انتقال فایل‌های متنی، عکس و اسناد کوچک بکار می‌رود. این روش انتقال برای فایل‌های ویدئویی بزرگ و حجم فایل زیاد مناسب نیست.

یو‌اس‌بی او‌تی‌جی

کابل‌های یو‌اس‌بی او‌تی‌جی به شما امکان این را می‌دهند که دستگاه‌های‌ خودتان را مانند ماوس، صفحه کلید یا هارد‌ درایو‌های خارجی به هم وصل کنید. با این روش حتی شما می‌توانید فلش درایوهای خود را هم به دستگاه‌تان متصل کنید. شما می‌توانید از این کابل برای انتقال فایل‌ها و مستندات از دستگاه اندروید به فلش یا هاردتان یا بالعکس استفاده کنید. هزینه‌ی خرید چنین کابل‌هایی در مقابل کارایی خوبی که دارند بسیار پایین است.

USB-OTG-710x399

ایمیل

این روش مختص انتقال فایل‌های کوچک مانند فایل‌های عکس و مستندات است. البته شما قادر هستید هر نوع فایلی‌ را از طریق ایمیل ارسال کنید ولی بسیاری از سرویس‌های ایمیل دارای محدودیت حجمی (معمولا حدود ۲۰ مگابایت) هستند. چنین محدودیتی برای برخی فایل‌ها مانند فایل‌های پی‌دی‌اف، مستندات یا حتی بعضی فایل‌های موزیک کافی به نظر می‌رسد. این روش در عین بهینه نبودن بسیار آسان است و کاربرد زیادی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26855 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/25 تعداد مشاهده: 1367
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1394/03/25 13:22
zapya رو هم بنویسید
خیلی خیلی عالیه
آرش 1394/03/25 03:53
سلام چقدر جای شیرایت تو این مطلب خالی بود