کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازار گوشی‌های هوشمند تقلبی، سامسونگ و شیائومی است

هر روز آمارهای جدیدی از وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود، اما شاید اطلاع از آمار گوشی‌های هوشمند تقلبی یا همان گوشی‌های Fake که در کشورمان نیز به وفور یافت می‌شوند، خالی از لطف نباشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ علاوه بر وجود انواع کمپانی‌های چینی که سودای حضور پرقدرت در بازار جهانی را در سر می‌پرورانند، شماری از تولیدکنندگان در این کشور به تولید گوشی‌های هوشمند تقلبی می‌پردازند. متاسفانه در کشورما نیز شاهد حضور پررنگ چنین محصولاتی هستیم که بعضا شماری از فروشندگان این محصولات را به جای محصولات اصلی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. هرچند این گوشی‌ها عنوان تقلبی را به همراه دارند، اما در نگاه اول بسیار شبیه به نمونه‌های اصلی هستند.

تاکنون گزارش‌های متعددی در باب وجود انواع گوشی‌های هوشمند تقلبی از محصولات شیائومی و سامسونگ منتشر شده است. البته اخیرا نمونه‌هایی از ساخته‌های هواوی نیز یافت شده است. شیائومی ا‌ز ماه آوریل گذشته به مقابله با گوشی‌های هوشمند تقلبی برخواسته است، چراکه این کمپانی نوپا چندین میلیون دلار را به همین دلیل از دست داده است.

براساس آمارهای منتشر شده که برگرفته از اجرای بنچمارک نتوتو است، نشان از این دارد که دو سوم از بازار گوشی‌های هوشمند تقلبی، نمونه‌های بدلی با نام و برند سامسونگ و شیائومی هستند. هواوی نیز با ۳.۹۷ درصد در جایگاه سوم جای گرفته است.

از جمله‌ی محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمندی که نمونه‌ی تقلبی آنها به وفور یافت می‌شود می‌توان به می‌نوت، ردمی نوت، می 3 از شیائومی و گلکسی نوت 3 و 4 از سامسونگ اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27280 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/21 تعداد مشاهده: 1660
سافت گذر