کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌اندازی MESH نقطهٔ عطفی در استارت‌آپ‌ها رقم می‌زند

سونی سال گذشته مقاله‌ای دربارهٔ پلتفرم هوشمند MESH (Make, Experience, SHare) (بسازید، تجربه کنید، به‌اشتراک‌ بگذارید)-پلت‌فرمی هوشمند از نوع «خودتان بسازید» برای آفرینش «ابداعات هوشمند» که برای همگان در دسترس است، منتشرکرد.


MESH_Sony

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ حالا بنابر اعلام سونی امروز پروژهٔ MESH به نقطهٔ عطف خود رسیده و به دنبال عرضه در ژاپن نخستین نسخهٔ MESH برای خرید در ایالات متحده از طریق Amazon در دسترس قرار گرفته است.

بنابر اعلام سونی MESH از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: «MESH Canvas»، برنامه‌ای تعاملی که شما را قادر می‌سازد به آسانی و بدون کدنویسی پیچیده، کارها را تعریف کنید و تگ‌های MESH بی‌سیم با عملکردهای گوناگون.

تگ‌های MESH از طریق «MESH Canvas» و با ارتباطی که به‌آسانی از طریق این برنامه پیکربندی می‌شود، با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. عملکردهای فعلی شامل این موارد هستند: حرکت (حسگر حرکت)، دکمه، LED و GPIO (ورودی/خروجی با عملکرد عمومی). این تنها آغاز کار است، به معنی واقعی کلمه، چرا که این پروژه همراه با کاربران و جامعهٔ توسعه‌دهندگان هم برای گسترش برد و هم قابلیت‌های تگ‌ها در طول زمان، به تکامل ادامه خواهد داد.

Sony-Mesh

تصور کنید بتوانید گیاهانتان را به‌طور خودکار آبیاری کنید، یک چراغ LED روی در خانه‌تان باشد که هر زمان باران در راه است روشن شود … یا حتی بتوایند با افزودن جلوه‌های صوتی نمایشی به بازی‌های تحته‌ای، کمی تفریح کنید یا سطل زباله‌ای را بیابید که هر زمان آشغالی در آن می‌اندازید از شما تشکر کند.

MESH در نمایشگاه Maker Faire Bay Area در سان ماتیو در ماه مه به نمایش گذاشته شد و چرخهٔ داستانی را که سال گذشته در همین زمان آغاز شده بود کامل کرد. در ۱۲ ماه گذشته کارهای بسیار زیادی انجام شده است. این پروژه مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشت و نهایتاً بودجه آن از طریق Indiegogo به شیوهٔ جذب سرمایهٔ مردمی تأمین شد و مهم‌تر از همه اینکه به گروه به‌کارگیرندگان اولیه اطلاع رسانی شد، زمانی که پروزه از مرحلهٔ تولید نمونهٔ اولیه به تجاری‌سازی رسید. تیم پروژه، MESH را همچنین در جریان نمایشگاه CES 2015 در Eureka Park به نمایش گذاشت و به دنبال آن MESH در Hacker Dojo (فرومی برای تمام نوآوری‌ها در قلب کالیفرنیا)، SXSW و گردهمایی‌های دیگر مطرح شد.

MESH بخشی از ابتکارات جدید آفرینش کسب‌کار ماست. «برنامهٔ شتاب‌دهندهٔ ایده‌های بالقوه» سونی، انکوباتوری که برای داشتن شتابی به سبک استارت‌آپ‌ها ، طراحی شده است تا سریع و آسان برخی از ایده‌های پیشروتر، نوآورانه‌تر و ناب‌‌تر را درون انجمن سونی برای توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان عملی کند.

به تازگی و به‌عنوان بخشی از عملیات سونی Mobile در ایالات متحده دفتر فروش جدیدی را با نام «US sales office of Seed Acceleration Program LLC» در سان ماتیو راه‌اندازی کرده‌ایم تا محصولات وسرویس‌های «برنامهٔ شتاب‌دهندهٔ ایده‌های بالقوه» سونی را به بازار عرضه کند. MESHنخستین رهاورد این شرکت جدید است.

هیروکی توتوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ما در سخنانش در کنگرهٔ ‌جهانی موبایل اشاره کرد که دیدگاه وی برای سونی موبایل تنها به یافتن راه‌های بهبود کسب‌وکار اصلی تلفن‌های هوشمند اکسپریا محدود نمی‌شود بلکه به چگونگی توسعهٔ فناوری‌های نوظهور، مشارکت در آفرینش فرصت‌ها برای ارتقاء «کارآفرینی» در این شرکت بزرگ به‌عنوان سکوی پرتابی برای استارت‌آپ‌های جدید نگاه می‌کنیم.

در سونی‌موبایل نوآوری فرآیندی پیوسته و پایه ای است. ما بخشی از بهترین تیم‌های تحقیق وتوسعه در جهان را داریم که روی فناوری‌های شگفت‌آور جدیدی کار می‌کنند که برخی اوقات سال‌ها با تبدیل شدن به محصولی برای بازار مصرفی فاصله دارند.

ولی همهٔ نوآوری‌های ما مستقیما در نتیجهٔ این فرآیند به‌وجود نمی‌آیند. نوآوری، تمرکز ما در کل شرکت است و همهٔ کارکنان ما به مشارکت و تفکر خلاق به‌عنوان بخشی از زندگی روزانهٔ‌شان در سونی ترغیب می‌شوند. برنامهٔ شتاب‌دهندهٔ ایده‌های بالقوه، ما را به عمل و تفکر با سرسختی و شجاعت یک مشارکت جدید تشویق می‌کند ولی از همه مهم‌تر اطمینان می‌دهد چیزهایی را که تاکنون ممکن نمی‌دانستید، ببنید و تجربه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27291 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/21 تعداد مشاهده: 1518
سافت گذر