کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ZTE Axon Mini گواهی‌های آژانس رگولاتوری چین را دریافت کرد

ماه گذشته ZTE با معرفی ZTE Axon Mini اولین کمپانی لقب گرفت که فناوری فورس تاچ را وارد گوشی‌های هوشمند کرده است. اما سوال اصلی اینجا بود که آیا زد‌تی‌ای می‌تواند قبل از اپل، فروش این گوشی خود را آغاز کند؟ گزارش منتشر شده‌ی جدید نشان از دریافت گواهی‌های رگولاتوری توسط این گوشی دارندکه نشان‌دهنده‌ی نزدیک شدن آن به عرضه‌ی نهایی هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همان طور که می‌دانید زد‌تی‌ای از اپل پیشی گرفته و اولین گوشی مجهز به فناوری فورس تاچ را معرفی کرده است. این فناوری بنابر شایعات از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس خواهد بود که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید به مقاله‌ی «فناوری فورس تاچ اپل چیست و چه کاربردهایی دارد» مراجعه کنید.

امروز گوشی با نام ZTE B2015 توسط آژانس رگولاتوری چین TENAA گواهی‌های لازم را دریافت کرد. این گوشی کد ZTE B2015 را دارد و با توجه به کد A2015 برای گوشی ZTE Axon Pro می‌توان گفت که کد جدید متعلق به ZTE Axon Mini است.

f 1

Axon Mini مجهز به صفحه‌نمایش OLED ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. پردازنده‌ی این گوشی هشت‌ هسته‌ای بوده و فرکاس هر هسته ۱.۵ گیگاهرتز است. این گوشی مجهز به رم ۳ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه است که قابلیت افزایش تا ۱۲۸ از طریق حافظه میکرو اس‌دی را دارد.

هر دو دوربین جلو و پشت Axon Mini ۸ مگاپیکسل است. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه 4G، اندروید ۵.۱.۱، ضخامت ۷.۹ میلی‌متری و ۱۵۰ گرم وزن اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27901 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/31 تعداد مشاهده: 1965
سافت گذر