کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر می گوید DELL نیز در اندیشه رقابت با مایکروسافت است

شرکت دل در حال حاضر یکی از گزینه‌های مورد اعتماد در خصوص خرید یک لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز می‌باشد و اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت به‌دنبال آماده‌سازی محصولی به‌عنوان رقیب تبلت سرفیس مایکروسافت می‌باشد.


dell xps 12

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اسلایدهای منتشر شده حکایت از تولید یک رایانه شخصی جدید توسط دل با نام XPS 12 دارند. این دستگاه جدید در واقع یک تبلت هوشمند است که به یک صفحه‌کلید ویژه متصل می‌شود و ترکیبی مشابه با محصول تولیدی مایکروسافت را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. این در حالی است که به تازگی شرکت لنوو نیز رایانه شخصی شبیه سرفیس خود را معرفی کرده است. صفحه‌کلید استفاده شده برای XPS12 شرکت Dell از قابلیت نوردهی خوب در قسمت کلیدها بهره‌مند شده و از سوی دیگر این شرکت تضمین می‌کند که تاچ‌پد این دستگاه نیز به خوبی و با دقت بالا کار می‌کند.

این در حالی است که تاچ‌پدهای با کارایی نه چندان خوب همواره یکی از نقاط ضعف صفحه‌کلیدهای سرفیس بوده و هستند و اکنون باید دید دل با رونمایی از این محصول جدید چگونه این مشکل را مرتفع خواهد کرد.xps12 dell

اطلاعات منتشر شده در این اسلایدهای غیر رسمی از قابلیت‌هایی فراتر از آنچه در سرفیس پرو 3 دیده بودیم در قسمت صفحه‌نمایش XPS 12 حکایت دارند. جدیدترین محصول دل آن‌طور که از شواهد پیداست به صفحه‌نمایشی با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل یعنی 4K UHD به همراه طراحی InfinityEdge که تا حد امکان حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کاهش داده بهره خواهد برد.

دیگر ویژگی‌ها و شاخصه‌های این تبلت هوشمند شامل بهره‌گیری از قلم ویژه و البته پورت تاندربولت 3، باتری با امکان استفاده برای 10 ساعت و البته دو دوربین ویژه در قسمت‌های پشتی ( با رزولوشن 8 مگاپیکسل) و در قسمت جلویی ( با رزولوشن 5 مگاپیکسل) خواهد بود. متاسفانه در این تصویر هیچ توضیحی در خصوص پردازنده و یا میزان رم موجود در این دستگاه منتشر نشده است.

با این تفاسیر و با توجه به انتشار خبرهای غیررسمی در خصوص نزدیک بودن به زمان  معرفی سرفیس پرو 4 به‌نظر می‌رسد مایکروسافت و کاربران و طرفداران سیستم‌عامل ویندوز 10 می‌توانند شاهد روزهای بهتر به واسطه حضور محصولاتی قدرتمندتر در بازار باشند. این مستندات به زمان مهرماه به‌منظور عرضه XPS 12 شرکت دل به بازار اشاره می‌کنند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28199 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/22 تعداد مشاهده: 1772
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر