کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316405 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به کدام نسخه از ویندوز 10 نیاز دارم؟


هفت نسخه از ویندوز 10 موجود می باشند. این تعداد بسیار گمراه کننده می باشند اما شایان ذکر است که فقط سه نسخه از آنها ـ Windows 10 Home، Windows 10 Pro و Windows 10 Mobile برای کاربران عادی قابل استفاده می باشند. چهار نسخه دیگر که شامل Windows 10 Enterprise، Windows 10 Mobile Enterprise، Windows 10 Education و Windows 10 IoT Core می باشند برای مشتریان مجوز دار، مدارس و استارتاپ ها عرضه می شوند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ با این حال، وجود سه نسخه متفاوت از آخرین سیستم عامل مایکروسافت بدین معناست که شما همچنان باید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. در ادامه به این گزینه ها خواهیم پرداخت:

Windows 10 Home

برای بسیاری از افراد، Windows 10 Home بهترین گزینه می باشد. Windows 10 Home نسخه ای است که اگر Windows 7 Starter، Windows 7 Home Basic، Windows 7 Home Premium یا Windows 8.1 داشته باشید به طور خودکار به این نسخه ارتقا می یابد.

در زیر جدول ارتقای ویندوز را مشاهده می کنیم:


ویندوز 7

به

از

Windows 10 Home

Windows 7 Starter

Windows 7 Home Basic

Windows 7 Home Premium

Windows 10 Pro

Windows 7 Professional

Windows 7 Ultimate

 

Windows 8

به

از

Windows 10 Mobile

Windows Phone 8.1

Windows 10 Home

Windows 8.1

Windows 10 Pro

Windows 8.1 Pro

Windows 8.1 Pro for Students



Windows 10 Home تمام امکانات ویندوز 10 نظیر سخنگوی Cortana و مرورگر Edge، امکانات مرورگر مجازی و منوی استارت را دارا می باشد. همچنین شما می توانید از امکاناتی نظیر ارتباط با Xbox One و Continuum که یکی از ویژگی های ویندوز 10 برای ارتباط بین ابزارها می باشد استفاده کنید. Windows 10 Home برای کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ ها و ابزارهایی نظیر Microsoft Surface طراحی شده است بنابراین رابط کاربری آن در پلت فرم های لمسی و غیرلمسی عملکرد خوبی دارد.

Windows 10 Home دارای قابلیت Windows Update for Business نمی باشد که این نوع از آپدیت کاربران تجاری را قادر به مدیریت هر چه بیشتر ابزارهای چندگانه می سازد. بسیاری از کاربران عادی به چندین ساختار امنیتی نیاز ندارند زیرا بسیاری آنها به مدیریت دستگاه های چندگانه نمی پردازند.

Windows 10 Pro

کسب و کارهای کوچک از Windows 10 Pro استفاده می کنند که دارای تمام ویژگی های Windows 10 Home می باشد (Professional به معنای عدم پشتیبانی از بازی ها نمی باشد) و همچنین چندین ابزار وجود دارند که از ایمن بودن داده ها اطمینان حاصل می کنند. این ویندوز برای کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ، و ابزار های دو کاره مناسب می باشد و در صورتی که در حال حاضر از Windows 7 Professional، Windows 7 Ultimate، یا Windows 8.1 Pro استفاده می کنید می توانید به این نسخه ارتقا یابید.

Windows 10 Pro دارای گزینه های امنیتی و کنترلی متفاوتی می باشد که از این میان می توان به سرویس های اتصال به دامنه، BitLocker، خدمات کنترل از راه دور، و ابزارهای ویرایش اشاره کرد که شبکه را ایمن می سازند. این نسخه دارای امکان Windows Update for Business نیز می باشد که شما را قادر می سازند تا چندین ابزار را مدیریت، به روز رسانی و ایمن سازی نمایید.

Small businesses should look into Windows 10 Pro.

اگرچه Windows 10 Pro دارای گزینه های امنیتی متعددی می باشد، این بدین معنا نیست که Windows 10 Home ایمن نمی باشد بنابراین هرگز بدین دلیل که قصد دارید ویندوز ایمن تری داشته باشید از این نسخه گران قیمت خریداری نکنید. Windows 10 Pro دارای گزینه های امنیتی متعددی می باشد که به امنیت سایر ابزارهای موجود در شبکه نظیر دستگاه های کارمندان که از امنیت پایین تری برخوردارند مربوط می شوند.


Small businesses should look into Windows 10 Pro.

Windows 10 Mobile

اگر Windows Phone دارید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که از Windows 10 Mobile استفاده کنید. مایکروسافت قصد دارد که نام Windows Phone را با ایجاد سیستم عاملی که بر روی تمام ابزارها کار می کند از میان بردارد.

اگر از Windows Phone 8 یا 8.1 استفاده می کنید، به طور خودکار آپدیت Windows 10 Mobile را دریافت خواهید کرد.

Windows 10 Mobile همانند Windows Phone 8.1 می باشد اما تغییراتی در آن اعمال شده اند. Windows 10 Mobile دارای نسخه رایگان و لمسی Microsoft Office می باشد که بر روی ابزارهای بسیاری نظیر کامپیوترهای شخصی، تبلت یا گوشی اجرا می شود و این نرم افزار بخشی از Continuum می باشد که می توانید در گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید. اکنون می توانید به راحتی اپلیکیشن های iOS یا آندروید را در پلت فرم ویندوز اجرا کنید بنابراین کاربران Windows 10 Mobile شاهد نرم افزارهای متعددی خواهند بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28348 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/06/30 تعداد مشاهده: 2422
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید حسین دانش میرکهن 1394/06/31 09:38
من که نسخه Enterprise و دانلود کردم از سایت شما به همراه کرک عزیزش و تا حالا واسه 10 نفر هم نصب کردم .lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung