کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9154 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی به 4G نیاز به تعویض سیم‌کارت ندارد

مدیرعامل اپراتور سوم تاکید کرد که سیم‌کارت‌های این اپراتور به گونه‌ای طراحی شده که امکان دسترسی به نسل چهار را داراست و برای استفاده از 4G نیازی به تعویض این سیم‌کارت‌ها نیست.


دسترسی به 4G نیاز به تعویض سیم‌کارت ندارد

به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا، مجید صدری صبح امروز در نشستی خبری در نمایشگاه تلکام به ارائه‌ توضیحاتی کوتاه پرداخت و اظهار کرد: ارائه خدمات نسل چهار در حال حاضر به‌طور آزمایشی در شهرهای تهران، کیش و مشهد در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر آن است که تا پایان سال جاری ۱۵ شهر به خدمات نسل چهار دسترسی داشته باشند.

وی همچنین درباره سفر اخیر مسئولان اپراتور اورنج فرانسه به ایران و صحبت‌های وزیر ارتباطات مبنی بر مذاکره یکی از اپراتورها با این شرکت اظهار کرد: ما با گروه‌های مختلفی در حال مذاکره هستیم و در این میان بیشتر به دنبال بهره‌گیری از نیروی فنی و تکنولوژی آنها هستیم.

مدیرعامل اپراتور سوم در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره وعده کاهش تعرفه‌های اینترنت رایتل از مهرماه امسال توضیح داد: در این راستا بسته‌های جدید ما با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر ارائه شده است.

صدری همچنین یادآور شد: اپراتور سوم در زمینه‌ همکاری با اپراتورهای مجازی در حال گفت‌وگو با برخی شرکت‌هاست و از سوی دیگر در فعالیتی مشترک با سازمان تامین اجتماعی به دنبال ارائه سیم‌کارت‌های ویژه تامین اجتماعی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28496 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/07/07 تعداد مشاهده: 1258
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مرادی 1394/07/08 21:50
نمیدونم از کدام تعرفه پائینتر ایشان صحبت کردند در حال حاضر گرانترین اینترنت متعلق به رایتل است طرح های رایتل هیچکدام مقرون به صرفه نیست و بزرگترین عیب رایتل داشتن محدودیت سرعت است و همینطور تفاوت قیمت حجم برای سرعت های مختلف که منسوخ شده است . در حال حاضر ایرانسل ارزانترین اینترنت همراه در ایران است تا جائیکه در بعضی طرحهای ایرانسل قیمت یک گیگ حجم به 2هزارتومان میرسد خودتان قضاوت کنید یک گیگ 2هزار تومان کجا یک گیگ 9 هزار تومان کجا عمل کرد رایتل در بازار رقابتی جای تعجب دارد
ایرج طالبی 1394/07/08 18:42
رایتل در شهر اهواز منطقۀ گلستان و خیلی مناطق دیگر فوق العاده ضعیف است. بعد از این همه مدت یه کاری بکنید.