کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

منوی بیش از ۱۰۰۰ رستوران در تلفن هوشمند شما

براساس آمار سایت معتبرflurry که مهمترین پلتفرم دنبال کردن اپلیکیشن های موبایل در دنیاست افراد به طور متوسط بیش از سه ساعت از روز را به کار با موبایل اختصاص می دهند و با محاسبه‌ای ساده به عدد ۵ سال از عمر مفید هر شخص می‌رسیم. حال آنکه زمان  عمده‌ی کاربران عادی امروزه به کار با نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها می گذرد؛ در حالی که به واسطه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی فرصت استفاده‌ی تخصصی تر و بهینه‌تر از گوشی های هوشمند فراهم گشته است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از پرکاربردترین نرم افزار های کاربردی در سراسر دنیا اپلیکیشن‌های سفارش غذا هستند که به تازگی در ایران نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.این اپلیکیشن ها غالبا تنها با جستجوی مکان استقرار کاربر، امکان سفارش‌دهی و پرداخت از تمامی رستوران های نزدیک را فراهم می آورند.

 در ایران سایت زودفود که اولین سایت سفارش اینترنتی غذا است، اپلیکیشن موبایل سفارش غذا را منتشر کرده که در آن امکان سفارش غذا از بیش از ۱۰۰۰ رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز را همراه دارید که بسته به محل سکونت خود می توانید رستوران های نزدیک به خود را پیدا کرده، منوی رستوران‌ها را مشاهده کنید و غذاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در انتها ویژگی منحصر بفرد این نرم‌افزار آنکه اگر پول نقد همراه نداشته باشید می‌توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا دیگر لازم نباشد در هنگام تحویل غذا هزینه‌ای بپردازید.

zoodfood 1

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به سایت زودفود مراجعه کنید تا همانطور که گفته شد برای گوشی های اندروید و iOS بتونید این نرم‌افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه‌ی زودفود برای ثبت اولین سفارش از اپلیکیشن زودفود:

 ۳۰% تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور در اولین سفارش از طریق اپلیکیشن با کد app7612 فقط تا آخر مهر ماه ۹۴ هدیه ما به شما است.

زودفود

کافی است به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت کد تخفیف، کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28560 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/12 تعداد مشاهده: 2072
سافت گذر