کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویری از OneTouch Fierce XL گوشی ویندوز آلکاتل فاش شد

آلکاتل یکی از شرکت‌هایی است که طی سال گذشته تلاش زیادی برای کسب سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند کرده است. به تازگی رندری از گوشی OneTouch Fierce XL این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد آلکاتل درصدد معرفی گوشی ویندوزی است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پس از سرمایه‌گذاری عظیم شرکت مایکروسافت روی ویندوز ۱۰ موبایل، به نظر می رسد باید در انتظار تولید گوشی‌های ویندوز موبایلی بیشتری توسط سایر تولید کنندگان نسبت به قبل باشیم. این طور که به نظر می‌رسد آلکاتل درصدد است تا گوشی هوشمند ویندوزی جدیدی معرفی کند. 

به تازگی  رندری از گوشی هوشمند OneTouch Fierce XL آلکاتل فاش شده است که به ما دید بهتری  از گوشی ویندوز موبایلی  که این شرکت  در حال کار بر روی آن است،‌ می‌دهد. 

انتظار می‌رود OneTouch Fierce XL به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ با فرکانس کاری ۱.۱ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. این گوشی هوشمند از شبکه LTE‌ نیز پشتیبانی می‌کند. آلکاتل دوربین ۸ مگاپیکسلی را در قسمت پشتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی را در قسمت جلویی تعبیه کرده و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

CRgiH7nWEAAHf 4

منبعی که این عکس را منتشر کرده مدعی است که نسخه اندرویدی این گوشی (گوشی سمت راست در تصویر بالا)  نیز به بازار عرضه خواهد شد. OneTouch Fierce XL در ماه دسامبر (آذر ماه) همزمان با عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل  به بازار عرضه خواهد شد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28817 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/27 تعداد مشاهده: 1582
سافت گذر