کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل موزیک ۱۵ میلیون کاربر دارد که ۶.۵ میلیون حق اشتراک می‌پردازند

مدیرعامل کوپرتینوها تیم کوک، پس از چند ماه از عرضه رسمی اپل موزیک در یک مصاحبه زنده با وال‌استریت ژورنال اعداد و ارقامی از تعداد کاربران این سرویس ارائه کرد.


Apple Music has 15 million users, but free trials count for over half

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبق گفته‌های تیم کوک، سرویس موسیقی اپل موزیک تنها ظرف 3 ماه از آغاز به کار رسمی توانسته 15 میلیون مشترک جذب کند که از این تعداد حدود 6.5 میلیون نفر حق اشتراک ماهانه 9.99 دلار را پرداخت می‌کنند؛ با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که حدود 8.5 میلیون نفر از کاربران این سرویس ترجیح می‌دهند به صورت تریال از آن استفاده کنند.

به نظر می‌رسد آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد اپل نتوانسته ساز کارهای لازم را به منظور جذب مخاطب پروپاقرص به سوی سرویس موسیقی خود فراهم کند زیرا بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی اسپاتیفای، این سرویس رقیب هم‌اکنون 20 میلیون کاربر که حق اشتراک ماهانه پرداخت می‌کنند دارد.

البته این نکته را نباید از یاد برد که اپل موزیک برای مشترکین جدید سه ماه به رایگان خدمات ارائه خواهد کرد و از آنجا که در پایان ماه جاری عمر این سرویس از سه ماه نیز فراتر می‌رود، انتظار افرایش آمار کاربرانی که حق اشتراک آن را خریداری کنند دور از انتظار نخواهد بود.

درهرحال افزایش 4 میلیون کاربرانی که حق اشتراک می‌پردازند، ظرف مدت سه ماه از آغاز به کار اپل موزیک یک آمار قابل قبول به حساب می‌آید اما در سوی دیگر تنها این زمان است که موفقیت یا عدم موفقیت اپل در راه اندازی این سرویس را مشخص خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28854 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/29 تعداد مشاهده: 1811
کلید واژه ها:
سافت گذر