کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ ظاهرا برنامه اخراج کارمندان خود را در سر دارد!

چند ماهی است که خبرهایی از برنامه‌های سامسونگ در جهت تعدیل نیروهای این شرکت به گوش می خورد، این غول کره‌ای نیز هر بار پس از انتشار این اخبار سریعا پاسخ داده و آنها را شایعاتی بی اساس می‌داند، اما از قرار معلوم این اخبار یا به قول سامسونگ شایعات، همچنان ادامه دارد.


Samsung deflation

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در شایعاتی که قبلاً مطرح شده بود، سامسونگ قصد داشت هزار شغل را در مجموعه‌های خود در چین حذف کند، اکنون خبر رسیده که تصمیم‌های این شرکت برای کاهش هزینه‌ها بیشتر از این حرف‌هاست و میزهای مدیریتی سامسونگ نیز به مدیران این شرکت وفا نخواهد کرد. به این ترتیب انتظار می‌رود تعدادی از مدیران میانی این شرکت نیز تعدیل شوند.

هر شرکتی نگران کاهش هزینه‌های خود است و مسلماً سامسونگ با تعداد نیروی زیادی که دارد باید برای هزینه‌های سرسام آور حقوق و دستمزد پرسنل فکری بردارد. از قرار معلوم سامسونگ از کارکنانی که کارآیی متوسطی دارند درخواست کرده تا این شرکت را با مبلغ غرامتی قابل توجه ترک کنند.این طور که پیداست تعدیل نیرو در واحدهای تولید قطعات سامسونگ بیشتر صورت خواهد گرفت و به مدیران ارشد توصیه شده است تا کارمندان را به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تشویق کنند.

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده است واحد‌های حساب‌داری، بازاریابی و منابع انسانی سامسونگ نیز از این تعدیل نیرو در امان نیستند و حدود ۳۰ درصد از پرسنل این واحدها از کار بیکار می‌شوند.

همان‌گونه که در ابتدا نیز ذکر شد، شایعات تعدیل نیرو در سامسونگ هر از گاهی منتشر می‌شود و این غول کره‌ای سریعاً آنها را تکذیب می‌کند اما از قدیم گفته‌اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و احتمال تعدیل نیرو از جانب سامسونگ بسیار زیاد است، با این حساب باید دید سامسونگ در پس این تعدیل نیروی انسانی عظیم چه تدبیری اندیشیده است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28982 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/08/09 تعداد مشاهده: 1482
سافت گذر
نظرات بینندگان

شایان 1394/08/10 08:31
دیگه محصولاتش کیفیت قبل رو ندارن