کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه OPPO Find 9 ظاهرا تا سال 2016 تاخیر خورده است

گوشی هوشمند Oppo Find 9 را می‌توان به لیست پرچم‌دارانی افزود که معرفی آن‌ها به دلیل خاتمه نیافتن توسعه تراشه اسنپ‌دراگون 820 توسط کوالکام تا سال آینده تعویق افتاده است.


OppoFind

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس اطلاعات قبلی به جز گوشی مذکور، محصولاتی همچون Xiaomi Mi 5 و LeTV Max 2 نیز بدون شک از گل سرسبد کوالکام در سینه بهره خواهند برد. البته شرکت‌های بزرگی همچون ال‌جی، اچ‌تی‌سی و حتی سامسونگ نیز منتظر عرضه رسمی اسنپ‌دراگون 820 که به گفته شرکت سازنده برخلاف نسل‌های پیشین در پردازش‌های سنگین دچار معظل تولید گرمای بیش از حد نمی‌شود در زمستان هستند.

هرچند اطلاعات تکمیلی در رابطه با مشخصات OPPO Find 9 منتشر نگردیده، با این حال تا به این لحظه مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند در سینه میزبان اسنپ‌دراگون 820 به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو 350 بوده و به لطف فناوری التراسونیک کوالکام به طور پیش‌فرض از اسکنر اثرانگشت سه‌بعدی که به مراتب نسبت به نمونه‌های رایج در بازار کنونی سریع‌تر کار خواهد کرد بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات پیش‌قراول بعدی OPPO می‌توان به صفحه‌نمایش بدون حاشیه با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، قابلیت شارژ سریع با استفاده از درگاه یو‌اس‌بی_سی و دوربین سلفی قدرتمند اشاره کرد. در هر حال این احتمال نیز وجود دارد که شرکت‌های تولیدکننده موبایل با توجه به سابقه نه‌چندان جالب اسنپ‌دراگون 810 در بحث تولید گرما،تا از عدم وجود مشکل این چنینی در  اسنپ‌دراگون 820 مطمئن نشوند، سراغ این تراشه نروند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28983 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/08/09 تعداد مشاهده: 1554
کلید واژه ها: ,
سافت گذر