کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکس‌هایی معنادار از واقعیت ما و گوشی‌های هوشمندمان

گوشی های هوشمند به نظر برای همیشه رفتارهای شخصی و اجتماعی ما را تغییر داده اند. در خیابان، در مترو، در پارک و در خانه این گوشی های هوشمند هستند که به اصلی ترین بخش وجودی ما تبدیل شده اند و آنچه «کمیل کوتاربا» در تصاویر عکاسی شده خود نشان میدهد، وجه دهشتناکی از واقعیت روزمره ما است.


به گزارش سافت گذر به نقل ازتابناک؛ این روزها گوشی های هوشمند تبدیل به کارکرد های محوری و مرکزی زیست انفرادی و اجتماعی ما شده اند و این موضوع فراتر از گفتگو و گپ زدن با دوستان است. تا جایی که این گوشی های هوشمند تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره همه ما شده اند. این موضوعی است که ذهن
Kamil Kotarba را به خود مشغول داشته است تا با سری عکس های خود نشان دهد که زندگی ما تا چه حد وابسته به گوشی های هوشمند است:

عکس هایی معنادرا از واقعیت ما و گوشیهای هوشمندمان

وی در باره عکس های خود میگوید: این آلبوم کاری بسیار جزئی است اما انگیزه آن در واقع از نگاهی به رفتارهای روزمره خود و دوستانم زاده شده. من اغلب متوجه این نکته شده ام که بدون هیچ قصد و اختیاری، به شکل مرتب از گوشی هوشمند خود استفاده میکنم. بدون هیچ دلیلی، برای بررسی فیسبوک، دیدن عکسهای اینستاگرام، و حتی فقط برای لمس صفحه نمایش، گوشی خود را بر میدارم. تکنولوژی رفتارهای روزمره من و اطرافیان را تغییر داده است.

وی برای به تصویر کشیدن این موضوع، دوستان خود را در موقعیت های مختلف قرار داده است و در حالی که گوشی هوشمند آنها در دست بوده است از آنها عکاسی کرده است. سپس از همان فضا و موقعیت بدون حضور هیچ سوژه ای عکاسی کرده است. بعد از آن این دو تصویر را به نحوی خلاقانه در فوتوشاپ ترکیب کرده است.

کوتاربا به این ترتیب در آلبوم Hide and Seek یک پیام هنری خود را روشن بیان کرده است: گوشی های ما نه تنها به بخشی از وجود ما تبدیل شده اند بلکه جای هویت شخصی ما را نیز گرفته اند. در زیر میتوانید عکس های این آلبوم را مشاهده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29183 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1394/08/24 تعداد مشاهده: 1763
سافت گذر