کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیوه جدید برای سود چند صد میلیونی همراه اول چیست؟

همراه اول که با گسترش برنامه‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی با افت درآمدزایی روبرو شده و با اجرای ترابردپذیری شماره‌همراه بخشی از کاربرانش را نیز از دست می‌دهد، راه جدیدی برای افزایش درآمدش در نظر گرفته است. راهی که با تداوم آن می‌تواند سود‌های چند صد میلیونی به جیب بزند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمتر از ۶۰ روز تا اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره یا همان جابجایی شماره باقی مانده است. طرحی که در آن هر مشترک می‌تواند هر سال ۲ بار شماره‌ی خود را به اپراتور دلخواه خود ببرد. یعنی دیگر مالکیت شماره در اختیار اپراتور نخواهد بود و مشترک مالک اصلی شماره تلفن همراه است. بنابراین مشترک همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌تواند با شماره‌اش به سمت اپراتوری که خدمات بهتری می‌دهد مراجعه کند.

آغاز اجرای این طرح سبب می‌شود افراد با شماره خود اپراتورشان را عوض کرده و به سمت شبکه موبایلی بروند که خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه می‌کند. بدین ترتیب کاربرانی که هم اکنون به خاطر شماره‌شان در یکی از شبکه‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل باقی‌ مانده‌اند نه به خاطر خدمات و سرویس‌ها، به راحتی اپراتوری که خدمات بهتر و ارزان‌تر را ارائه می‌دهد انتخاب کنند و به آن شبکه مهاجرت کنند.

با اجرای این طرح دیگر بازار شماره‌های با ارزش مانند کد ۰۹۱۲ از بین می‌رود و دیگر اپراتورها نمی‌توانند از این شماره‌ها درآمد زایی کنند. بدین‌ترتیب اپراتورها به فکر آخرین کسب درآمدهای خود از شماره‌های باقی‌مانده در شبکه خود هستند.

نظرسنجی‌های انجام شده در مورد مهاجرت کاربران از اپراتوری به اپراتور دیگر نشان می‌دهد که بیشترین مهاجرت از همراه اول خواهد بود و ایرانسل نیز بیشترین مهاجر را به سمت خود دارد. بر اساس نظرسنجی زومیت نیز ایرانسل مقصد بیشتر کاربران اپراتورهای دیگر است.

نظرسنجی ترابردپذیری شماره

از طرف دیگر، شماره‌های با کد ۰۹۱ در برخی از استان‌ها مانند تهران تمام شده و این اپراتور مجبور است از شماره کد ۰۹۹ استفاده کند. پس دیگر همراه اول نمی‌تواند بر روی کدها و شماره‌های تلفن همراه خود مانور داده و درآمدزایی کند.

با توجه به ترابردپذیری شماره‌های همراه، اتمام شماره‌های کد ۰۹۱، تعرفه‌ها و سرعت نامناسب اینترنت همراه و کاهش میزان تماس و پیامک به خاطر گسترش شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان، همراه اول با افت درآمد روبرو خواهد شد.

مدیران این شرکت با توجه به کاهش درآمدزایی که با آن روبرو شده و در آینده سرعتش بیشتر هم خواهد شد، مجبورند به طرح‌های جدیدی دست بزنند و از توان‌های باقی مانده در شماره‌های قدیمی‌شان استفاده کنند. مطمئنا فروش سیم‌کارت‌های رند در این میان جذابیت بیشتری دارد و مخاطبانی هستند که آنها را به قیمت نجومی خریداری کنند.

همراه اول برای فروش شماره‌های رندش اقدام کرده است. این شرکت با راه‌اندازی سایت حراجی شماره‌های رند خود قصد دارد سیم‌کارت‌های ۱۶۵ هزار تومانی‌شان را چند برابر و با قیمت چند ده میلیون تومانی به فروش برسانند. البته در میان شماره‌های رند، سیم‌کارت‌های اعتباری نیز به چشم می‌خورد که به جای ۵ هزار تومان با قیمت حداقل ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

تا کنون شماره‌های دائمی همراه اول در سامانه رند این شرکت بین ۹ تا ۱۵ میلیون تومان پیشنهاد خرید در حراجی را دارد و تنها یک شماره ۸۵۰ هزار تومان است. ۹ شماره دائمی ۰۹۱۲ که در این سامانه قرار دارد تا کنون در مجموع ۱۰۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده‌اند با حساب قیمت سیم‌کارت ۱۶۵ هزار تومانی همراه اول، ۱۰۱ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان سود را به جیب این اپراتور می‌ریزد. این میزان سود با یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۸۰۷ دقیقه مکالمه این شرکت برابر است.

سامانه رند همراه اول

این درحالی است که این سامانه به تازگی راه‌اندازی شده‌است و احتمال دارد شماره‌های بیشتری را در روزها و ماه‌های آینده از این طریق به فروش برساند.

این ترفند جدید همراه اول هم شماره‌های بلا استفاده این اپراتور را به فروش می‌رساند و هم سود بسیار خوبی را برای این اپراتور در بر دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29602 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/01 تعداد مشاهده: 1842
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کابرن 1394/10/02 21:39
باسلام
قبلا نظرات را منتشر می کردید و لی الان نه.
کار خوبی بود.
پیشنهاد می دهم دوباره این کار را انجام دهید.
این احترام به مخاطبین است.