کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت جدید iOS 9.3 امکان اتصال چندین اپل‌واچ را خواهد داد

روز گذشته با شما از قابلیت شیف خواب تعبیه شده در 9.3 iOS سخن گفتیم، حال مطلع شدیم که این نسخه از پلتفرم موبایلی اپل زیرساخت‌هایی را به همراه دارد که امکان اتصال هم‌زمان چندین اپل‌واچ به آیفون را محیا می‌کند.


15534-11893-IMG_4252-l

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس گزارش قبلی، اپل خواهان آن است که علاوه بر تعبیه امکان استفاده از یک آی‌پد به صورت چند کاربره در نسخه بعدی پلتفرم iOS، قابلیت جدیدی تحت عنوان “شیفت شب،” راه هم به آن بیفزاید که بسته به جایگاه قرارگیری آیفون یا آی‌پد شما، نور آبی صفحه‌نمایش را کاهش خواهد داد.

در همین راستا امروز آگاهی یافتیم که iOS 9.3 قابلیت اتصال هم‌زمان چندین اپل‌واچ به آیفون را هم به همراه دارد. این امکان که با نام “Auto-Switch.” شناخته می‌شود، برای آن دسته از افرادی مناسب است که چندین مدل مختلف اپل‌واچ را دارا بوده و تمایل دارند تمامی آن‌ها را به آیفون خود متصل نمایند.

البته تا پیش از این نیز سرنخ‌هایی از قابلیت سوئیچ خودکار در نسخه بتای توسعه‌دهندگان پلتفرم watchOS 2.2 مشاهده شده بود، با این حال دستگاه‌هایی که موفق به دریافت iOS 9.3 شده‌اند اکنون فهرستی از  اپل‌واچ های نزدیک به گوشی را با ذکر نام و مشخصات ارائه خواهند داد که فرد می‌تواند آن‌ها را انتخاب یا حذف نماید. به اذعان توسعه‌دهندگان این شرکت، قابلیت سوئیچ خودکار، اکنون امکان تست سازگاری اپلیکیشن‌های نوشته با هر دو مدل 38 و 42 میلی‌متری اپل‌واچ را همراه آورده است.

همچنین watchOS 2.2 امکان مشاهده ریز فعالیت‌های اپل‌واچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که به صورت دائم می‌توانید در جریان انرژی فعال مصرف شده یا زمان سپری شده برای انجام فعالیت‌های بدنی قرار بگیرید. لازم به ذکر است که در حال حاضر iOS 9.3 فقط در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته و شرکت سازنده زمان عرضه عمومی آن اعلام نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29924 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/23 تعداد مشاهده: 1316
سافت گذر