کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316274 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو گلکسی اس 5 باز هم منتشر شد!

از قرار معلوم سامسونگ این بار هم بند را به آب داده و آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو گلکسی اس 5 به صورت کاملا اتفاقی منتشر شده است.


galaxy s5 neo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ سامسونگ اخیرا برنامه‌ای را ترتیب داده بود که بر اساس آن اجازه می‌داد کاربران مدل آنلاک شده گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج به نسخه آزمایشی اندروید 6.0.1 مارشملو دسترسی داشته باشند، ناگفته نماند که این نسخه آزمایشی در دسترس سایر کاربران این گوشی‌های سامسونگ قرار نداشت اما این امر باعث نشد نسخه آزمایشی مارشملو اشتباها برای سایر کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 5 منتشر نشود.

از قرار معلوم این اشتباه دوباره از جانب سامسونگ تکرار شده است، جالب است بدانید کاربری خوش شانس در فرانسه به صورت کاملاً اشتباهی آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو را برای گوشی گلکسی اس 5 خود دریافت و نصب کرده است.

galaxy-s5-android-6.0.1

در وصله امنیتی این آپدیت قید شده که تاریخ انتشار آن مربوط به ۲۳ روز قبل است و از آنجایی که از آن زمان تاکنون برای عموم منتشر نشده می‌توان گفت این آپدیت هنوز آماده انتشار عمومی نیست. از آن زمان تاکنون هیچ گزارش دیگری نیز مبنی بر انتشار آپدیت رسمی از جانب سامسونگ منتشر نشده است.

این کاربر آپدیت فوق را بر روی گوشی گلکسی اس 5 با مدل SM-G900F دریافت کرده و از روی تصویر منتشر شده می‌توان قضاوت کرد که فریم‌ور آن اصلی و اورجینال است و به نظر نمی‌رسد که از سایر فریم‌ورهایی که در حالت آزمایشی به سر می‌برند از جانب سامسونگ پورت شده باشد.

سامسونگ در خصوص تاریخ انتشار اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ برای گوشی‌های خود تاکنون رازنگه‌دار بوده و خبری به بیرون منتشر نشده است اما با توجه به شواهد موجود می‌توان حدس زد این آپدیت جدید هنوز چند ماهی باید برای انتشار رسمی، انتظار بکشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30133 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/05 تعداد مشاهده: 1667
سافت گذر