کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص آفلاین صدا و تصاویر با استفاده از فناوری جدید گوگل

حتماً تا به حال با دستیارهای هوشمند شخصی مانند گوگل ناو، سیری و یا کورتانا در تلفن خود کار کرده‌ و یا از اپلیکیشن‌هایی مانند SoundHound و Shazam برای تشخیص آهنگ در حال پخش استفاده کرده‌اید. اگر دقت کرده باشید تمام این‌ها یک نکته‌ی مشترک دارند و آن هم نیاز به اینترنت است. دلیل نیاز چنین اپلیکیشن‌هایی به اینترنت این است که آن‌ها قدرت پردازشی خود را نه از تراشه‌ی دستگاه شما، بلکه از دیتاسنترهایی که کیلومترها با شما فاصله دارند می‌گیرند.

قابلیت‌های مرتبط با یادگیری عمیق و الگوریتم‌های تشخیص تصاویر در محصولات گوگل هم از این قاعده مستثنی نیستند. تمام این قابلیت‌ها به لطف قدرت پردازش بالا قابل دستیابی هستند و گوگل هم مانند بقیه‌ی شرکت‌های نرم‌افزاری، برای به دست آوردن قدرت پردازشی خود متکی به چیپ‌های ساخت شرکت‌های بزرگ و صاحب نام ساخت تراشه است.

اگرچه با همین قدرت پردازشی فعلی هم می‌توان کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داد، اما هیچ چیز مثل یک تراشه‌ی اختصاصی که از اول برای انجام وظیفه‌ای خاص طراحی شده باشد نیست.

در حالی که اکثر شرکت‌های دنیای تکنولوژی به سوی پردازش ابری پیش می‌روند، گوگل قصد دارد با استفاده از تراشه‌ی اختصاصی، وظایف مرتبط با هوش مصنوعی را که تا پیش از این به صورت آنلاین بر روی دیتاسنترها انجام می‌شد، به صورت آفلاین و بر روی دستگاه‌ها انجام دهد.


تشخیص آفلاین صدا و تصاویر با استفاده از فناوری جدید گوگل

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرکت امریکایی موویدیوس (Movidius) که یکی از پیشگامان "بینایی ماشینی" است، به تازگی خبر از همکاری با گوگل داده است. قرار است گوگل از پردازنده‌ها و نرم‌افزارهای شرکت یاد شده در نسل جدیدی از دستگاه‌ها استفاده کند. طبق اعلام گوگل و موویدوس این دستگاه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور روانه‌ی بازار خواهند شد. در همین حال گوگل به موویدوس در توسعه‌ی تکنولوژی شبکه‌های عصبی کمک خواهد کرد.

محصولات موویدوس به گوگل کمک خواهند کرد تا سیستم‌های هوش ماشینی این شرکت به جای اجرا بر روی دیتا سنترها، به صورت "بومی" و بر روی سخت‌افزار محلی اجرا شوند. با این کار اطلاعات کاربر بر روی دستگاه باقی خواهد ماند و الگوریتم بدون اتصال به اینترنت قادر خواهد بود تا نتایج را بدون تاخیر به نمایش بگذارد. این کار سرعت و دقت تشخیص تصاویر و صدا را افزایش خواهد داد و منجر به تجربه‌ای "شخصی‌ و هوشمند" خواهد شد.

تراشه‌ای که گوگل قرار است از آن استفاده کند، MA2450 نام دارد. این چیپ به گونه‌ای طراحی شده است تا با قدرت بالا و مصرف بهینه‌ی انرژی، محاسبات پیچیده‌ی شبکه‌های عصبی را در ابعادی بسیار کوچک انجام دهد. تعبیه کردن تکنولوژی یادگیری عمیق درون دستگاه‌های مصرفی مشکلات عمده‌ای مانند مصرف بالای انرژی دارد که چیپ مذکور باید بتواند از پس آن‌ها بربیاید.

اما آنچه گفته شد برای یک کاربر معمولی چه نفعی دارد؟ برای مثال یک تلفن هوشمند که به صورت آفلاین قابلیت تشخیص تصاویر را داشته باشد، می‌تواند به افراد نابینا کمک کند تا راحت‌تر در مناطق مختلف شهر به رفت و آمد بپردازند. همچنین اپلیکیشن‌ها برای کاربردهایی مانند تشخیص صورت یا علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند با استفاده از چیپ موویدوس تصاویر را بدون احتیاج به آپلود کردن، به صورت آفلاین پردازش کنند؛ بدون اینکه کاربر کوچکترین تاخیری را تجربه کند.

کاربردهای اشاره شده در بالا تنها موارد کوچکی هستند که به ذهن می‌رسند. برای دیدن قدرت واقعی این تکنولوژی باید منتظر باشیم تا دستگاه‌هایی که از چیپ موویدوس استفاده می‌کنند روانه‌ی بازار شوند و توسعه دهندگان با خلاقیت خود قدرت واقعی این چیپ را به ما نشان دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30262 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/13 تعداد مشاهده: 1387
سافت گذر
نظرات بینندگان

رحمانی 1394/11/19 20:37
من هم با نظر دوستمون موافق هستم تنها میخواهند اطلاعات مردم جهان را جمع کنند این همه پیشرفت تنها به نفع خودشونه من با اکثر دستگاه های پیشرفته دست مردم کار کردم و انچنان راضی کننده برایم نبودند
ناشناس 1394/11/14 22:19
برای کمپانیهای غربی یک هدف اصلی بسیار مهمتر از این کاربردهای ظاهری و تحمیلی و مصنوعی در اینگونه فناوری های جدید وجود داره : " رسیدن به احاطه اطلاعاتی بر مردم جهان از طریق جمع آوری اطلاعات شخصی(اطلاعات بایومتریک، رفتاری، ...) مردم جهان از طریق گوشیهای همراه.