کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو سوم از ساعت‌های هوشمند فروخته شده اپل واچ بوده‌اند

ساعت‌های هوشمند میوه تازه از راه‌ رسیده باغ فناوری‌ هستند و شرکت‌های مختلف سعی دارند تا نقش پر رنگ‌تری در این بازار تازه ایجاد شده داشته باشند، از طرف دیگر علاقه‌مندان زیادی هم تمایل دارند این میوه تازه از راه رسیده را به اصطلاح نوبر کنند به همین منظور رقابت در این بازار جدید جالب به نظر می‌رسد،‌اپل نیز که هر جا صحبت‌ از فناوری به میان می‌آید نامی از این شرکت نیز به گوش می‌خورد، برای این که از قافله عقب نماند ساعت هوشمند خود را روانه بازار کرده و از قرار معلوم در همین مدت کم توانسته فروش خوبی داشته باشد چرا که بر اساس آمار منتشر شده دو سوم از ساعت‌های هوشمند فروخته شده در سال ۲۰۱۵ اپل واچ بوده است.


Apple-Watch

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این آمار توسط موسسه تحقیقاتی Canalys بر آورد شده است. در این جدول منتشر شده پس از اپل سامسونگ توانسته جای دوم را در فروش ساعت‌های هوشمند با Gear S2 از آن خود کند. ساعت هوشمند Pebble نیز در مقام سوم قرار گرفته است و هواوی در رتبه چهارم قرار دارد. حضور هواوی در رتبه چهارمِ فروشِ ساعت‌هایِ هوشمند در سال گذشته در نوع خود جالب به نظر می‌رسد چرا که شرکت‌های خوش‌نام و بزرگی همچون ال‌جی در مقام‌های پایین‌تر از هواوی قرار گرفته‌اند.

این آمار در قسمت دستبند‌های هوشمند جالب‌تر به نظر می‌رسد. در این قسمت دستبند‌های هوشمند فیت‌بیت خوش درخشیده‌اند، دستبند هوشمند Mi Bands شیائومی نیز پس از فیت‌بیت در این لیست به چشم می‌خورد، این دستبند هوشمند همانند ساعت هوشمند اپل توانسته در سال گذشته میلادی حدود ۱۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. به این ترتیب می‌‌توان گفت فیت‌بیت انصافا به خوبی در مقابل ساعت هوشمند اپل قد عَلم کرده است، این امر ممکن است نشان‌گر تمایل خریداران به استفاده بیشتر از دستبند‌های سلامتی است که سیستم‌عامل به خصوصی ندارند و از طرف دیگر قیمت‌ آنها نیز به مراتب نسبت به ساعت‌های هوشمند مناسب‌تر است.

آقای دنیل مَت (Daniel Matte) کارشناس این موسسه تحقیقاتی در این خصوص گفته است:

هر روز شاهد نرم‌افزارهای بیشتری برای ساعت‌های هوشمند و محصولات پوشیدنی هستیم و به راحتی می‌توان مشاهده کرد که اقبال خریداران به فناوری‌های پوشیدنی روز به روز بیشتر می‌شود، برای نمونه می‌توان به Fitbit Blaze اشاره کرد که محصول بسیار مناسبی برای خریداران به نظر می‌رسد.

آمارهای منتشر شده موسسه تحقیقاتی Canalyst همچنین از رشد ۶۰ درصدی شرکت‌های فیت‌بیت، اپل و گارمین در بحث فناوری‌های پوشیدنی در مقابل سایر شرکت‌های مدعی در این زمینه حکایت دارد. با این حساب باید ببینیم این آمار با حضور رقبای جدید در سال جاری میلادی تا چه اندازه تغییر می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30343 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/18 تعداد مشاهده: 1442
سافت گذر