کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

HP Elite X3؛ تلفن پرچمدار ویندوزی با استانداردهای نظامی

با نزدیک شدن به کنگره موبایل بارسلون (2016 MWC)، لو رفتن تصاویر و مشخصات تلفن‌های هوشمند بخش عظیمی از اخبار دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص می‌دهند. این بار مشخصات کامل و تصاویر واضحی از یک گوشی هوشمند پرچمدار ویندوزی از HP منتشر شده است.


HP Elite X3؛ تلفن پرچمدار ویندوزی با استانداردهای نظامی

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ فهرست شرکت‌هایی که قصد معرفی گوشی‌های ویندوزی در آینده‌ای نزدیک دارند، هر روز بلندتر می‌شود. به جز مایکروسافت، شرکت‌های چون VAIO، HP و آلکاتل نیز قصد دارند تا بخت خود را با ویندوز ۱۰ موبایل بیازمایند.

تلفن هوشمند الیت X3 که پیش از این با نام رمز فالکون (Falcon) شناخته می‌شد، از مشخصات بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. گوشی اچ‌پی با وجود داشتن طراحی مستحکم و ساده‌ی صنعتی، مقاومت در برابر آب با استاندارد IP67 و حتی استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر شوک و ضربه، از پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 و ۴ گیگابایت رم هم پشتیبانی می‌کند.

این تلفن بالارده‌ی ویندوزی اچ‌پی با داشتن دوربین‌های ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی به ترتیب در جلو و پشت خود، استفاده از سنسور اثر انگشت، رزولوشن QHD، اسکنر عنبیه، شارژ بی‌سیم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و بهره‌گیری از قابلیت کانتینیوم، حتی از برخی لحاظ پرچمدار مایکروسافت (لومیا 950 XL) را هم پشت سر می‌گذارد.

اچ پی الیت x3

مشخصات لو رفته از تلفن هوشمند ویندوزی اچ‌پی به طرز غیر قابل باوری بسیار خوب هستند. با توجه به تصاویری که منتشر شده است، دستگاه از ظاهر مناسبی هم برخوردار بوده و احتمالا کمتر از ۸ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. همچنین در صورت صحت تصاویر، این گوشی مجهز به اسپیکر‌های Bang & Olufsen نیز خواهد بود.

باید منتظر ماند تا ببینیم آیا تلفن هوشمند اچ‌پی الیت X3 در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد شد و یا اطلاعات لو رفته تنها مربوط به یک نمونه‌ی کنسل شده هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30587 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/01 تعداد مشاهده: 2391
سافت گذر