کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت «پروژه استوریا» برای پورت اپ‌ها را تعطیل کرد

اوایل امسال بود که پروژه استوریا از جانب مایکروسافت معرفی شد؛ اما از قرار معلوم عمر این پروژه به دنیا نیست و قبل از اینکه رسما قابل استفاده باشد از جانب مایکروسافت تعطیل شد.


windows10-mobile

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مایکروسافت در کنفرانس بلید ۲۰۱۵ از پروژه استوریا به همراه پروژه آیلند‌وود پرده برداشت. قرار بود استوریا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را قادر سازد تا اپلیکیشن‌های اندرویدی را به راحتی برای ویندوز ۱۰ نسخه موبایل پورت کنند؛ اما همان‌گونه که اشاره شد این پروژه عمر چندانی نداشت و قبل از اینکه به صورت کامل اجرایی شود تعطیل می‌شود. لازم به ذکر است که در کنار استوریا، پروژه آیلندوود نیز از جانب مایکروسافت رونمایی شده است،‌با استفاده ابزاری که این پروژه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، اپلیکیشن‌های iOS به ویندوز ۱۰ موبایل پورت خواهند شد، بد نیست بدانید درحال حاضر تنها پروژه استوریا است که تعطیل می‌شود و پروژه آیلندوود همچنان به عمر خود ادامه خواهد داد.

مایکروسافت پس از اعلام تعطیلی پروژه استوریا، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را به تمرکز برای پورت اپلیکیشن‌های iOS به ویندوز ۱۰ موبایل تشویق کرد. توسعه‌‌دهندگان نرم‌افزاری به خوبی در جریان هستند که مایکروسافت چندی پیش پروژه زامارین (Xamarin) را نیز خریداری کرده است. با به خدمت گرفتن زامارین توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قادر هستند کدهای مشترکی بین ویندوز، iOS و اندروید بنویسند در صورتی که اپلیکیشن تنها برای یک پلتفرم به خصوص توسعه داده می‌شود.

اخیرا مایکروسافت زیاد به فکر توسعه‌دهندگان است و ابزارهایی نظیر وب‌ بریج (Web Bridge) و پروژه سِنتِنیال (Project Centennial) را توسعه می‌دهد. یازدهم فروردین ماه آتی کنفرانس بلید ۲۰۱۶ مایکروسافت برگزار می‌شود و بدون شک در این مراسم اخبار جدیدی از تصمیمات مایکروسافت و پروژه‌های آتی این شرکت خواهیم شنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30723 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/08 تعداد مشاهده: 1884
سافت گذر