کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739625120 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316675 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیو بالمر: لینوکس حالا تهدیدی در آینه عقب مایکروسافت است!

استیو بالمر، مردی که مدتی پیش سکان مایکروسافت را در اختیار داشت، حدود ۱۵ سال قبل از لینوکس به عنوان سرطان یاد می‌کرد؛ اما از قرار معلوم این مرد مطرح دنیای آی‌تی در طول زمان واقعیت را درک کرده و اکنون در خصوص لینوکس ملایم‌تر صحبت‌ می‌کند؛ اما باز هم این سیستم‌عامل متن باز را تهدیدی بزرگ می‌داند که در آینه عقب مایکروسافت است.


steve-ballmer

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مجله معتبر Fortune چهارشنبه گذشته میهمانی شامی تدارک دیده بود، در این مراسم استیو بالمر نیز حضور داشت. این مدیر ارشد در صحبت‌های خود متذکر شد که این روزها مایکروسافت مانند گذشته با لینوکس خصومت ندارد و برنامه‌های خود را بیشتر با سیاست‌های لینوکس سازگار می‌کند. به همین منظور نسخه سازگار با لینوکسِ نرم‌افزار بانکِ اطلاعاتیِ معتبرِ SQL Server اوایل هفته گذشته از جانب مایکروسافت معرفی شد.

جالب اینجاست که بالمر نیز موضع خود را در خصوص لینوکس تغییر داده و مدعی شد از این سیاست جدید مایکروسافت استقبال می‌کند. چند ماه پیش نیز بالمر در جمع سهامداران مایکروسافت بر باز نمودن سیاست‌های مایکروسافت تاکید کرده بود.

بد نیست بدانید بالمر از سال ۱۳۷۸سکان مایکروسافت را به دست گرفت. در مدت ۱۳ سال حضورِ این مدیر ارشد در مایکروسافت، این شرکت با رکود زیادی روبرو شد و بیشتر از ۴۰ درصد از سهام خود را از دست داد.

این امر به استعفای وی در سال ۱۳۹۱ منجر شد، در بهمن ماه سال ۹۲ نیز ساتیا نادِلا سکان مایکروسافت را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون توانسته بیشتر از ۵۰ درصد ارزش سهام مایکروسافت را افزایش دهد. بالمر شخصیت نادلا را در بهبود شرایط مایکروسافت موثر می‌داند.

بالمر در سخنان خود تاکید کرد که رابطه وی و بیل گیتس دیگر مانند گذشته‌ها نزدیک نیست و هر کدام به مسیر خود می‌روند. بالمر در گذشته در حین سخنان خود سریع از کوره در می‌رفت؛ اما همان‌گونه که اشاره شد این روزها مسیر دیگری را در پیش گرفته و دیگر مانند گذشته تند صحبت نمی‌کند، این مدیر ارشد پس از ترک مایکروسافت به یوگا و مدیتیشن رو آورده و احتمال می‌رود دلیل تعادل صحبت‌های وی همین شیوه جدید زندگی باشد.

در مجموع همان‌گونه که در بالا نیز ذکر شد، بالمر مدعی است که لینوکس اکنون دیگر به مایکروسافت نزدیک شده و در آینه عقب، این سیستم عامل بزرگ را تهدید می‌کند. با این حساب باید دید مایکروسافت با ادامه سیاست‌های بازِ خود خواهد توانست فاصله را با لینوکس بیشتر کند، یا اینکه لینوکس با توجه به رشدی که از گذشته داشته و در حال حاضر نیز دارد خواهد توانست به رقیب جدیدی برای مایکروسافت در آینده تبدیل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30890 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/21 تعداد مشاهده: 1397
سافت گذر